- Aká bude farba roka 2025? Oceníte ju v jedálňach, obývačkách aj spálňach
- Nová séria spotrebičov Electrolux, ktorá sa postará o vašu bielizeň – starajte sa o to, na čom vám záleží
- Čo vám v jeseni ušetrí čas a peniaze?
- Detská móda do dažďa: Tieto jesenné kúsky by v šatníku vašich malých dobrodruhov nemali chýbať!
- Tesco pokračuje v boji proti menštruačnej chudobe: Slovenky ušetrili už 30-tisíc eur
Velkopopovický Kozel má nový dizajn a vylepšenú receptúru
Obľúbená pivná značka Velkopopovický Kozel prichádza s novým dizajnom celého portfólia svojich produktov a prináša vynovenú receptúru Kozel 10. Na slovenský trh zároveň uviedla úspešný Mistrův ležák, ktorý českí spotrebitelia v marketingovom programe Voľba spotrebiteľov1 v roku 2019 zaradili medzi víťazov v kategórii pivo. Navyše bol v Českej republike podľa prieskumu agentúry Nielsen vyhlásený za najhodnotnejšiu Inováciu roka 2018.
Značka Kozel reaguje na dynamicky sa vyvíjajúci trh s pivom a na Slovensko prináša najvýraznejšiu zmenu v jej histórii. V rámci nej predstavila nový vzhľad celého svojho produktového portfólia, s ktorým sa už zákazníci môžu stretnúť aj na pultoch obchodov. „Prišli sme s novým, sviežim dizajnom našej značky, pretože sme chceli vystihnúť všetky jej špecifické atribúty ako poctivosť, remeselnosť a autentickosť,“ hovorí Mária Dzurjaninová, brand manažérka značky Kozel na Slovensku.
Zmena sa týka všetkých produktov, medzi ktoré patrí Kozel 10, Kozel 11, Kozel 11 Polotmavý aj Kozel Černý. Na základe prvých ohlasov žne nový dizajn úspechy. „Zákazníci oceňujú jeho modernejší švih, hru s farbami, výbornú viditeľnosť na pultoch a aj to, že ich z našich produktov stále zdraví ikonický kozel Olda. Vynovený dizajn prinášame nielen na slovenský trh, ale aj do krajín ako Nemecko, Poľsko, Maďarsko, Rusko či Južná Kórea,“ dopĺňa Mária Dzurjaninová. Velkopopovický Kozel je najúspešnejšou českou pivnou značkou na svete a len za minulý rok sa ho celosvetovo predalo až 4,5 milióna hektolitrov.
Spolu s prémiovejším a sviežim dizajnom prešiel Velkopopovický Kozel aj vylepšením receptúry jeho najpredávanejšieho variantu – Kozel 10. „Nová plnšia chuť Kozla 10, jeho príjemná vôňa, nádherné zlatožlté zafarbenie a harmonicky vyvážené tóny praženého sladu s príjemnou chmeľovou horkosťou z neho robia jednotku medzi desiatkami. Sústredili sme sa na proces varenia a o chlp sme zvýšili aj stupňovitosť, naďalej so zachovaním svojej výbornej piteľnosti,“ vysvetľuje Mária Dzurjaninová. Ako dodáva, v podnikoch a reštauráciách, ktoré sa znova otvorili, si môžu ich hostia vychutnať vynoveného Kozla 10 už aj čerstvo načapovaného.
Okrem predošlých dvoch noviniek budú mať teraz slovenskí pivári možnosť vychutnať si aj nový ležiak v podobe piva Mistrův ležák, ktorý v susednom Česku zaznamenal veľký úspech aj ocenenia. Tento ležiak s bohatým chuťovým profilom patrí medzi to najlepšie od značky Kozel. Obsahuje totiž 4 druhy sladu, 3 druhy chmeľu a dlhšia doba ležania zvýrazňuje jeho plnšiu chuť. Keď ho velkopopovickí sládkovia pripravovali, sústredili sa na jeho plnšie telo a výraznú sladovú chuť, ktorá je práve pre Kozel veľmi typická. „V novom ležiaku nechávame viac vyniknúť použité slady – svetlý a predovšetkým karamelový. Vďaka dlhšiemu času zrenia sa chute dokonale prepoja a chuť ležiaka je zaguľatená,“ vysvetľuje velkopopovický sládok Vojtěch Homolka. Ako doplnil, aj pomenovanie nového ležiaka odkazuje na remeslo samotného majstra sládka. „Skutoční majstri tohto remesla vedia, že nič sa nedá uponáhľať a platí to aj o pive. Mistrův ležák je preto veľmi starostlivo uvarený a poctivo zrejúci,“ hovorí Vojtěch Homolka.