- Aká bude farba roka 2025? Oceníte ju v jedálňach, obývačkách aj spálňach
- Nová séria spotrebičov Electrolux, ktorá sa postará o vašu bielizeň – starajte sa o to, na čom vám záleží
- Čo vám v jeseni ušetrí čas a peniaze?
- Detská móda do dažďa: Tieto jesenné kúsky by v šatníku vašich malých dobrodruhov nemali chýbať!
- Tesco pokračuje v boji proti menštruačnej chudobe: Slovenky ušetrili už 30-tisíc eur
ŠKODA KODIAQ obstála v skúške odolnosti
Treskúci mráz ďaleko na severe, veľké teplo na juhu a extrémne namáhanie v skúšobných staniciach. Pred svojou svetovou premiérou zvládol automobil ŠKODA KODIAQ mimoriadne náročný testovací program. Ten potvrdil, že nové SUV tradičnej českej značky je aj z pohľadu kvality a spoľahlivosti etalónom vo svojom segmente. Online platforma ŠKODA Storyboard umožňuje exkluzívne nahliadnuť do fázy vývoja a rozsiahlych testov, ktoré ŠKODA KODIAQ absolvovala.
Značka ŠKODA podrobila prototypy a predsériové modely nového automobilu ŠKODA KODIAQ po celom svete intenzívnemu testovaciemu programu, ktorý zahŕňal napríklad extrémne klimatické podmienky aj dlhé trasy na zlých cestách. Výsledok sprísneného vývojového maratónu je jednoznačný. Nové SUV tradičnej českej značky spĺňa ambiciózne kvalitatívne štandardy, ktoré musia dosahovať všetky modely značky ŠKODA.
Skôr ako začne sériová výroba, prekonávajú prototypy rôzne skúškové scenáre. Od virtuálneho vývoja cez klimatickú skúšobnú stanicu s teplotami od mínus 40 do plus 90 stupňov Celzia, reálne skúšobné jazdy za slnečného svitu, dažďa a sneženia až po takzvanú dynamickú skúšobňu a funkčné testy.
Nová platforma značky ŠKODA v sebe spája informácie a správy s emocionálnymi správami a príbehmi, špecifickými pre jednotlivé cieľové skupiny. Ponuka ďalej zahŕňa aj videá, fotogalérie, súbory na stiahnutie a ďalšie odkazy a spája jednotlivé profily značky ŠKODA na sociálnych médiách. Obsah je prezentovaný v modernom a užívateľsky prívetivom dizajne. Stránku je možné zobraziť vo všetkých koncových zariadeniach. Od stolného počítača cez tablet až po smartfón. Celý obsah ŠKODA Storyboard je uvoľnený pre ďalšie využitie v médiách. Platforma sa tak súčasne zameriava na novinárov a osoby, ovplyvňujúce verejnú mienku, rovnako ako na zákazníkov a fanúšikov značky ŠKODA.