Vianočná outdoorová reklamná kampaň spoločnosti AVON.

Vianočnú kampaň pripravila kozmetická spoločnosť AVON v spolupráci s mediálnou agentúrou Starmedia Co. Modelkami kampane sú zamestnankyne a spolupracovníčky AVONu.

Kampaň sa skladá zo citylightboardov v piatich mestách Slovenska, ktorých hlavným posolstvom je, že jediné čo by ste na Vianoce naozaj mali, je užiť si ich atmosféru podľa seba.

„Predvianočné obdobie je synonymom krásneho a radostného času. Ženy často krát pociťujú zvýšené očakávania, ktoré sú na ne kladené a tak viac ako vianočnú atmosféru si “užijú“ zhon a stres z toho, čo všetko by mali počas tohto obdobia stihnúť a spraviť. Našim cieľom je pripomenúť, že to najdôležitejšie aj na Vianoce je byť sama sebou a nepodliehať tlaku toho, čo by sme mali.“ uviedla Eva Kandríková, PR a Advertising Specialist Slovensko.

Kampaň je v Bratislave rozšírená o branding zastávky a unikátny adventný kalendár, ktorý je umiestnený na Zochovej ulici v Bratislave. Každý deň od 1. až do 24. decembra sa v rôzny čas otvorí jedno okienko kalendára, odkiaľ si niekto z prítomných, môže zobrať kozmetický darček.

„Nápad pretransformovať obyčajnú zastávku na adventný kalendár v nadživotnej veľkosti vznikol u nás“, hovorí Account Manager Starmedia Co., Daniela Gáborová. „Tešíme sa nielen odvahe klienta AVON, ale zároveň aj tomu, že sa nám podarilo zrealizovať peknú myšlienku obdarovania vianočnými pozornosťami – len tak.“

Komunikácia je podporená aj prostredníctvom sociálnej siete Facebook či na webovej stránke avon.sk.