Sledujte finále Ligy Majstrov s novým 12-packom piva Heineken.

Značka Heineken je partnerom najprestížnejšej európskej futbalovej klubovej súťaže UEFA Champions League už od roku 2005. Pred tohtoročným finále súťaže uviedla značka na slovenský trh atraktívne multibalenie 12-tich pív Heineken vo fľašiach s objemom 250 ml, ktoré je ideálne nielen na sledovanie zápasov Ligy Majstrov v spoločnosti priateľov. Menší objem totiž zaručí, že pivo zostane správne vychladené aj počas najnapínavejších častí zápasu , či počas vychutnávania si v horúcich letných dňoch v bare či v obľúbenom klube. Ikonická zelená fľaša, známa pivárom vo viac ako 190-tich krajinách celého sveta, je tak odteraz dostupná v objeme 250 ml s praktickým otočným uzáverom.

„Legendárne zápasy prestížnej súťaže UEFA Champions League sú ideálnou príležitosťou na uvedenie nového, praktického typu balenia pre naše pivo Heineken. Fľaša s menším objemom umožní vychutnávať si chuť piva, ktorú si obľúbili pivári doslova na celom svete, po celý čas pri tej správnej teplote. Vďaka otočnému uzáveru sa fľaša zároveň jednoducho otvára, a praktické 12-balenie je ideálne na vychutnávanie si v spoločnosti priateľov,“ hovorí Jana Ürgeová, brand manager značky Heineken.

Fľaša Heineken s objemom 250 ml v súčasnosti v portfóliu značky na slovenskom trhu nahrádza doterajšiu 330ml Heineken sklenenú fľašu. Praktické 12-balenie fliaš pív s týmto objemom zároveň zostáva trvale na trhu ako nový typ balenia piva Heineken.