Aké je tajomstvo piva Pilsner Urquell?

Nový reklamný spot Pilsner Urquell vás zavedie do miest, kde sa zrodilo prvé zlatisté pivo na svete. Pivovary Topvar chcú vo svojej novej kampani poukázať na jedinečnosť piva Pilsner Urquell, ktoré sa už 173 rokov vyrába podľa pôvodnej receptúry a z pôvodných starostlivo vyberaných surovín, aby bola zachovaná výnimočná chuť, ktorá priniesla tomuto pivu svetové renomé.

„Detaily receptu strážilo počas celej tejto doby len deväť významných sládkov a tajomstvo si odovzdávali z generácie na generáciu,“ vysvetľuje manažér značky Pilsner Urquell Marek Lettrich s tým, že zámerom kampane je poukázať práve na to, že pivo Pilsner Urquell sa vyrába aj v súčasnosti tým istým spôsobom, ako bolo uvarené po prvýkrát v roku 1842. „Vtedy ho uvaril prvý sládok plzenského pivovaru Josef Groll a ľudia mohli vďaka nemu ochutnať prvé zlatisté pivo na svete,“ pripomína Marek Lettrich. Dodáva, že reklamný spot nakrúcali spolu so súčasným sládkom Václavom Berkom v pivniciach plzenského pivovaru, kde pivo kvasilo, zrelo a skladovalo sa. „Sme radi, že vďaka spotu môžu milovníci piva nahliadnuť do jedinečného komplexu pivníc, ktoré sa budovali od roku 1842 a v súčasnosti dosahuje ich dĺžka viac ako 9 kilometrov,“ približuje Marek Lettrich miesto, kde vám aj dnes načapujú pivo priamo z dubového sudu – nefiltrované a nepasterizované v tej najčerstvejšej podobe. Návštevníci pivovaru si tak môžu užiť chuť, ktorá robí zo značky Pilsner Urquell ten pravý originál.