Tribúny štadiónov nie sú len pre mužov, potvrdzuje 37 % Sloveniek.

Podľa výskumu značky Snickers z minulého februára nie je v Slovenskej republike športové fanúšikovanie doména mužov, ale aktívne sa zapájajú aj dámy. Viac ako 37 % respondentiek potvrdilo, že sa do určitej miery považuje za športové fanynky a niekedy zájdu priamo na štadión. Podporu našli aj vo svojich mužských polovičkách. Tí odmietli výrok, že ženy fandeniu nerozumejú. Úplne súhlasilo len 6 % mužov (a tí boli pravdepodobne v čase odpovedania na dotazník hladní). Za hlavný benefit účasti na športových podujatiach považujú ženy pocit spolupatričnosti. Vnímajú ho aj ako spôsob, ako sa baviť a stretávať sa s priateľmi.

Náladu, a teda zážitok zo zápasu, im ale prekvapivo dokáže pokaziť napríklad tak banálna vec ako hlad, presne v duchu hesla „Keď si hladný, nie si to ty“, ktoré patrí dlhodobej kampani značky Snickers. Iba niečo vyše 11% žien je celkovo spokojných s ponukou občerstvenia na športoviskách. Práve Snickers môže byť ideálnym riešením ako sa elegantne dostať naspäť do správnej nálady a návštevu štadiónu si užiť. Vďaka praktickému obalu je Snickers okamžite po ruke, vojde sa do každej kabelky a výborne sa konzumuje bez ulepených rúk. Lahodná kombinácia arašidov, karamelu a nugátu zaliata v čokoláde potom zaručene napomôže k dobrej nálade.

Slovenky si športové stretnutia a fandenie spájajú so zábavou a dobrou spoločnosťou. Takmer v polovici prípadov sú pre ne miestom, kam by vyrazili s priateľmi. Viac ako tretina si myslí, že návšteva športových zápasov môže dokonca pomôcť pri výchove detí. Pri fandení je 38 % žien veľmi emotívnych, čo je ale prekvapivo úplne porovnateľné s pánskou časťou populácie. Najčastejšie dámy chodia na štadión podporiť svoj obľúbený hokejový tím, 9 %  fanúšičiek športu vyrazí dokonca raz týždenne.

 

 

 

Viac informácií nájdete na www.snickers.sk