Goodyear spúšťa kampaň na sociálnych sieťach, pri ktorej ľudia z celého sveta zachytávajú miesta, kde sa cítia dobre.

On-line kampaň My Feel Good Place oslavuje inšpiratívne destinácie

Spoločnosť Goodyear spustila novú kampaň My Feel Good Place. Ide o integrovanú platformu, ktorá zhromažďuje inšpiratívne fotografie obľúbených miest vložených na Instagram od ľudí z celého sveta a automaticky ich umiestňuje na interaktívnu mapu. 

Platforma „My Feel Good Place“ vychádza zo sloganu spoločnosti Goodyear „Made to Feel Good“. Goodyear rozširuje svoju dlhodobú misiu, spočívajúcu v zabezpečení pohodlného cestovania a v snahe prispieť k zážitkom, ktoré ľuďom môžu priniesť inšpiratívne či dokonca pre život zlomové miesta. Ľudia môžu nahrávať na Instagram fotografie s označením #MyFeelGoodPlace a následne majú šancu vyhrať jednu z niekoľkých cien, vrátane hlavnej ceny – letenky okolo sveta, sponzorované spoločnosťou Goodyear (pozri obchodné podmienky, vrátane právnej spôsobilosti týkajúcej sa výhier).

To, ako je pre človeka dôležité nájsť svoje bezpečné miesto, miesto, kde sa cíti dobre, presahuje hranice peknej fotografie. Nemožno podceniť vplyv na ľudskú psychiku, čo potvrdzujú i odborníci. „Keď sa ponoríme do miest a prostredia, ktoré duševne považujeme za bezpečné, dokážeme vzpružiť telo i myseľ a získať odstup od stresu spôsobeného prácou či osobnými problémami. Skutočne, pokiaľ nájdeme miesto, kde sa cítime dobre, môže nám to zlepšiť náladu, pocity a celkový výkon,” hovorí Dr. Dimitrios Tsivrikos, psychológ so špecializáciou na spotrebiteľov a obchod na University College of London.

„Už v pradávnych časoch sa ľudia radi duševne obohacovali (jaskynné maľby) alebo objavovali miesta, kde sa cítili bezpečne a kde zlepšovali svoju duševnú a fyzickú pohodu. V súčasnosti pozorujeme rovnaký fenomén, keď ľudia podnikajú mnoho rôznych ciest a snažia sa tráviť čas na miestach, kde sa cítia bezpečne, môžu nájsť sami seba a byť so svojimi blízkymi.”

Aby mohla kampaň začať, vydal sa tím spoločnosti Goodyear na cestu za miestami, kde sa človek cíti dobre – „Feel Good Places“. Tie sa následne objavili na internete. Preskúmali Comské jazero a v tejto malebnej oblasti identifikovali základné „Feel Good Place“ s ľadovcovými vodami a panoramatickými výhľadmi na masív Grigna, tvoriaci pozadie pre jednu z najkrajších ciest na svete. Tento taliansky  kus raja poslúžil ako pozadie na prvých fotografiách na platforme „My Feel Good Place“, kde je každé „Feel Good Place“ logom legendárnej okrídlenej topánky.

„Kampaň by mala zachytiť podstatu hesla “Made to Feel Good” a myšlienku, že Goodyear vám prinesie pokoj v mysli, nech idete kdekoľvek. Či už ide o psychologický útek alebo o fyzickú cestu, Goodyear touto platformou oslavuje miesta, kde sa zákazníci cítia dobre a  cesty, ktoré sa za týmito miestami skrývajú,” vraví Hans Vrijsen, marketingový riaditeľ pre osobné pneumatiky, Goodyear Dunlop EMEA.

Nahratím fotografií na webové stránky My Feel Good Place môžu súťažiaci vyhrať dve letenky okolo sveta. Šťastní výhercovia tak budú mať možnosť nájsť svoje ďalšie významné „Feel Good Place“, kdekoľvek na svete.

 

.