Ideálny doplnok na jadzu v horúčave

Letná kampaň značiek Orbit a Airwaves cieli na vodičov a predstavuje žuvačky bez cukru ako vhodný prostriedok na udržanie pozornosti a sviežeho pocitu na cestách aj v cieli. Koncept pod heslom „Dôjdite svieži“ bude komunikovaný na miestach predaja, podporený PR aktivitami a doplnený spoluprácou s influencerom. Na Facebooku Orbit Klub bude navyše prebiehať súťaž o víkendový pobyt so zapožičaním automobilu Nový Renault Megane GT vrátane plnej nádrže a zásoby žuvačiek bez cukru.

Ľudia v dnešných dňoch trávia veľa času na cestách a auto sa stáva takmer ich domovom. V období letných výletov a dovoleniek to platí viac než inokedy. Podľa nedávneho prieskumu agentúry STEM/MARK pre spoločnosť MARS* do tejto skupiny patria aj Slováci. Viac než  70 % chodí na dovolenku autom a takmer 70 % z nich  si jazdu užíva. Na cestách radi stavia na svoje zručnosti a sebaistotu a k orientácii s obľubou používajú mapu (necelých 50 %). Doraziť do cieľa svieži a v pohode im pomáhajú príjemné maličkosti, ako je napríklad žuvačka bez cukru. Na cestách však vodiči narážajú aj na prekážky. Zväčša sú nepriateľmi samých seba. Medzi najčastejšie veci, ktoré dokážu znepríjemniť šoférovanie a ovplyvniť pozornosť aj sebadôveru za volantom, patria vnútorné pocity – únava, stres, zhon, neistota alebo  chýbajúci komfort. Istotu za volantom pri svojich cestách oceňuje viac než 90 % slovenských vodičov a možno práve žuvačka bez cukru, ktorej žuvanie prispieva k celkovej sviežosti a dobrému pocitu, k nej môže napomôcť.

 „Ľudia trávia v dnešnej dobe stále viac času v aute a na cestách. Žuvačky Orbit a Airwaves predstavujú prostriedok, vďaka ktorému sa môžu kedykoľvek cítiť dobre a doraziť do cieľa svieži. Spojenie „Dôjdite svieži“ vyjadruje snahu dopriať vodičom pocit komfortu na ceste aj v cieli,“ dodáva brand manažérka značky Orbit pre strednú Európu Erika Havrillová.

Okrem klasickej in-store komunikácie sú do kampane zapojené tiež OOH aktivity, bannerová kampaň, súťaž na Facebooku Orbit Klub spolu s partnerom – so spoločnosťou Renault Slovensko, PR kampaň a spolupráca so známou tvárou. Pre tieto účely bol oslovený známy slovenský moderátor Matej „Sajfa“ Cifra, ktorý kampaň podporí na svojich sociálnych sieťach.

Kampaň „Dôjdite svieži“ promuje žuvačky Orbit v dóze a tiež tohtoročnú novinku Orbit Bubblemint v dóze so 46 ks dražé. Zároveň predstavuje novo uvedené Airwaves v príchutiach Cassis a Extreme v dóze so 46 ks dražé, ktoré sa skvelo hodia práve do auta.