Zariadenie kancelárie, ktoré zamestnancom vytvorí ideálne podmienky

Súčasťou firiem sú okrem skladových priestorov a výrobných hál aj kancelárske priestory. Všetky tieto priestory by mali mať najmodernejšie vybavenie, aby neohrozili výrobu, skladovanie a predaj výrobkov. Ako ale zariadiť kancelárske priestory, aby ste zamestnancom vytvorili ideálne podmienky na prácu?

Priestor na odkladanie búnd, kabátov a obuvi

Súčasťou kancelárskych priestorov by mali byť aj šatne, resp. priestor, ktorý bude primárne slúžiť na odkladanie búnd, kabátov a obuvi. Tieto priestory by mali byť uzavreté, alebo aspoň oddelené priečkou, aby sa zamestnanci spoza kancelárskeho stola nedívali na kabáty, bundy a topánky.

Ak ale nemáte možnosť oddeliť šatňu od zvyšku kancelárie, zabezpečte si odkvapkávač na topánky, ktorý oceníte najmä počas jesene a zimy a dostatočné množstvo kvalitnejších vešiakov. Zamestnanci ocenia aj prenosný vešiak na kolieska.

Ergonomické kancelárske stoly a kreslá

Dôležitou a neodmysliteľnou súčasťou kancelárií sú aj kancelárske stoly a kreslá. Každému jednému zamestnancovi vyberajte kancelárske stôl, ideálne výškovo nastaviteľný, ktorý má dostatočne veľkú pracovnú plochu a je vyrobený z kvalitného a pevného dreva. Pri výbere nových kancelárskych kresiel sa sústreďujte predovšetkým na ergonomickosť sedacej časti kancelárskeho kresla. Sedacia časť by mala byť prispôsobivá výške, ale mala by byť takého tvaru, aby nezaťažovala medzistavcové platničky.

Kancelárske kreslá musia mať okrem kvalitnej sedacej časti aj opierky hlavy a rúk a musia mať kvalitný ľahko udržiavateľný a oteruvzdorný poťah.

Oddychový kútik a kuchynka

Ak chcete zamestnancom vytvoriť ideálne podmienky na prácu, okrem priestora na odkladanie oblečenia a obuvi a ergonomických kresiel a stolov vytvorte v kancelárii aj oddychový kútik. Nesmie v ňom chýbať pohodlná mäkká sedačka, sedacie vaky, ale aj menší konferenčný stolík, kde si zamestnanci budú môcť vypiť šálku dobrej kávy z firemného kávovaru.

Nesmie chýbať ani chladnička a kvalitný kávovar.