Rezort „High Tatras“ je najlepším zamestnávateľom v oblasti cestovného ruchu

Grand Hotel Kempinski High Tatras získal v ankete Najzamestnávateľ 2016 prvé miesto v kategórii Cestovných ruch, gastro, hotelierstvo. V hlasovaní prostredníctvom portálu Profesia.sk o tom rozhodla široká verejnosť.

„Sme nesmierne radi a ceníme si, že sme sa tento rok stali najatraktívnejším hotelom na Slovensku, kde by sa ľudia chceli zamestnať,“ komentovala výsledky ankety Kathrin Noll, generálna manažérka Grand Hotela Kempinski vo Vysokých Tatrách. V rebríčku zostavenom podľa odvetvia „Cestovný ruch, gastro, hotelierstvo“ sa Grand Hotel Kempinski vo Vysokých Tatrách umiestnil na prvom mieste. Na ďalších dvoch priečkach sa umiestnili spoločnosti Tatry Mountain Resorts, a.s. a Slovenské liečebné kúpele Piešťany, a.s.

Snažíme sa praktikantov a zamestnancov viesť príkladom. Som presvedčená, že to je kľúčovým bodom k úspechu, a to najmä v menšom hoteli,“ hovorí o prístupe k zamestnancom Kathrin Noll a dodáva, že „výsledkom nášho úsilia sú spokojní hostia, ktorí sú naším každodenným ocenením.“

Grand Hotel Kempinski High Tatras patrí medzi hotely, ktoré manažuje spoločnosť Best Hotel Properties, a.s. Podľa HR manažérky hotela Dany Povýšilovej už dlhodobo spolupracujú so školami na Slovensku a podporujú žiakov v štúdiu a v praxi. “Naším cieľom je pomôcť ako študentom, tak aj našim súčasným zamestnancom v rozvoji, kariérnom raste a vychovávať si vlastné talenty pri tzv. talent manažmente,” hovorí Dana Povýšilová.  

V piatom ročníku ankety Najzamestnávateľ hlasovalo celkovo vyše 14 tisíc respondentov, bol to nárast oproti minulému roku, kedy hlasujúcich bolo vyše 10 tisíc. V predchádzajúcich ročníkoch boli vyhlasovaní aj absolútni víťazi ankety, ale kvôli ťažkej situácii na trhu práce organizátori rozhodli, že tento rok sa výhercovia jednotlivých kategórií stávajú aj absolútnymi víťazmi. Prihlásených bolo celkovo 133 spoločností, podľa pravidiel sa mohla zapojiť akákoľvek so sídlom na Slovensku. Na základe vyplneného dotazníka jej bolo pridelené bodové skóre a odborná desaťčlenná porota rozhodovala o výbere približne desiatich spoločností v jednotlivých kategóriách. Následne verejnosť hlasovala online a ľudia v dotazníku vypĺňali dôvody, pre ktoré považovali danú firmu za „NAJ“ a mali možnosť pridať aj vlastný komentár.