- Nová séria spotrebičov Electrolux, ktorá sa postará o vašu bielizeň – starajte sa o to, na čom vám záleží
- Čo vám v jeseni ušetrí čas a peniaze?
- Detská móda do dažďa: Tieto jesenné kúsky by v šatníku vašich malých dobrodruhov nemali chýbať!
- Tesco pokračuje v boji proti menštruačnej chudobe: Slovenky ušetrili už 30-tisíc eur
- Tešíte sa do školy?
Nová kolekcia pre sebavedomé ženy
Značka Dove prostredníctvom kampane #smekrasne celoročne pomáha slovenským a českým ženám uvedomovať si svoju krásu a zvyšovať tak ich sebavedomie. Teraz, ako súčasť tejto kampane predstavuje značka Dove DOBRO. kolekciu textilu s motivačnými sloganmi, ktoré boli vybrané z mnohých návrhov českých a slovenských bloggeriek, ale aj širokej verejnosti. Sortiment, ktorý je dostupný na www.zoot.sk/kategoria/19422/zeny/dobro-kolekcia, zahŕňa klasické tričko, voľné tričko s netopierími rukávmi, mikinu a plátenú tašku. Ženy si môžu vďaka tejto kolekcii vziať svoju krásu doslova „na triko“. Výťažok z predaja bude venovaný nadačnému fondu Slovak-Czech Women´s Fund.
Kolekcia textilu je potlačená štyrmi motivačnými sloganmi, ktoré vystihujú myšlienku, že každá žena je krásna a jedinečná, a podporujú ženské sebavedomie. Víťazné nápisy z radu návrhov od blogeriek, ale aj širokej verejnosti vybrala odborná porota zostavená zo zástupcov značky Dove, spoločnosti ZOOT a nadačného fondu Slovak-Czech Women’s Fund.
DOBRO. kolekciu textilu #smekrasne od Dove zdobia nasledujúce slogany:
- „I´m a woman. What´s your superpower?“ Terezy Beranovej, autorky beauty blogu Terry Make-Up Tutorials
https://www.youtube.com/user/Terezicka90
https://www.facebook.com/terrymakeuptutorials/?fref=ts,
https://www.instagram.com/terrymakeuptutorials/
- „Krása je úhel pohledu“ Lucie Huljakovej, autorky blogu Bláznivá matka
http://blazniva-matka.blogspot.cz/
https://www.instagram.com/caladka/
- „Smile & Live“ autorky blogu Jane´s Moments, Jany Hornovej
https://www.youtube.com/channel/UCJnYCqHbhPl3TDA2j0D4KOQ
https://www.facebook.com/JanesMoments/
- „Mohla jsem být kýmkoliv – tak jsem se rozhodla být sama sebou“ Veroniky Zubovej, víťazky z radov verejnosti
Značka Dove sa rozhodla výťažok z predaja kolekcie textilu venovať nadačnému fondu Slovak-Czech Women’s Fund, ktorého poslaním je prispieť k vzniku spoločnosti, v ktorej budú ženy môcť plne využívať svoje práva. Fond si kladie za cieľ zabezpečovanie zdrojov na podporu presadzovania ženských práv a uplatňovania princípu rodovej rovnosti v spoločnosti. Nadačný fond bol založený v roku 2004 a pôsobí v Českej republike a na Slovensku.