- Podpora imunity pre pokojnú jeseň
- Staňte sa členom jedinečného klanu! Na Slovensko prichádza Clan Campbell.
- Zima prichádza, vaše vlasy ale nemusia trpieť!
- Aká bude farba roka 2025? Oceníte ju v jedálňach, obývačkách aj spálňach
- Nová séria spotrebičov Electrolux, ktorá sa postará o vašu bielizeň – starajte sa o to, na čom vám záleží
Klenotnícka spoločnosť ALO diamonds cieli s novou značkou ALOve na širšiu skupinu obyvateľov.
ALO diamonds prichádza na slovenský a český trh s novou značkou ALOve. Cieľom je osloviť širšiu skupinu obyvateľov. Nová značka bude ponúkať prevažne šperky v cenovej kategórii do 1 100 eur. ALOve bude mať samostatné butiky, do konca budúceho roku ich má v pláne otvoriť na Slovensku a v ČR celkovo 14.
Stratégiou ALOve je sprístupniť kvalitné šperky s drahokamami širšiemu okruhu potenciálnych zákazníkov vďaka jemnejšiemu dizajnu klenotov. „Dlhšiu dobu sme pozorovali kategóriu cenovo dostupnejších šperkov a hovorili sme si, že by sme na tento trh dokázali dodať výrobky s výrazne lepším dizajnom i lepšou kvalitou. Preto vznikol nápad prísť s novou značkou,“ vysvetľuje Alojz Ryšavý, klenotník a majiteľ ALO diamonds a dodáva: „Našim cieľom je umožniť každému osláviť významnú životnú udalosť zlatým šperkom s pravými diamantmi alebo inými vzácnymi drahokamami bez toho, aby nákup predstavoval výraznú finančnú záťaž.“
K drahokamom patrí certifikát.
Cenovo dostupné klenoty, ktoré budú obsahovať diamanty, farebné drahokamy, polodrahokamy a perly budú, na rozdiel od konkurencie, vyrábané ručne skúsenými šperkármi v pražskom ateliéri ALO diamonds, ktorý má viac ako dvadsaťročnú tradíciu. ALOve bude na zakúpené klenoty poskytovať kvalitný zákaznícky servis. Ku každému drahokamu bude dodávaný patričný certifikát. Dizajn bude sledovať hlavne aktuálne trendy, chýbať ale nebude ani klasická kolekcia. „Šperky, ktoré prináša značka ALOve, sú jemnejšie, vyrábané v menších sériách a majú jednoduchý, ale zaujímavý dizajn, vhodný pre mladých, či už vekom alebo dušou,“ dodáva Alojz Ryšavý.
Cieľom značky ALOve je ku koncu roka 2016 ponúkať kolekcie šperkov v šiestich butikoch v Českej republike, v ôsmich na Slovensku a minimálne v jednom v USA. Butiky sú vybavené interiérom od českých a slovenských výrobcov. Jedinečný dizajn predajných miest navrhujú českí a slovenskí architekti.
Prieskum: Slováci nakupujú šperky častejšie ako Česi.
Tohtoročný prieskum ALO diamonds zistil rozdielny prístup Čechov a Slovákov ku šperkom. Slováci obdarúvajú šperkom častejšie. Minimálne raz za rok dostane šperk 29 % Slovákov. V Čechách je to takmer o tretinu menej. Šperk ako darček dostane iba 22 % obyvateľov.