Tešte sa na august, Airwaves bude rozdávať chladivú novinku Airwaves Cool Mint a Fruit.

Kampaň má za úlohu predstaviť nové príchute spotrebiteľom počas celého augusta v obchodných reťazcoch na českom a slovenskom trhu. sca

Značka Airwaves spoločnosti Wrigley prichádza s mrazivou revolúciou v podobe nových Airwaves Cool Mint s mentolovou a mätovou príchuťou alebo Airwaves Cool Fruit s príchuťou pomaranča, citrónu a mäty budú zákazníkov lákať na POS materiály, ktoré zahŕňajú stojany pre druhotné umiestnenie, plagáty, regálové stoppery či woblery.

Kľúčový vizuál pracuje s motívom ľadu a podčiarkuje tým chladivý efekt novej chuti. Počas jedného mesiaca budú hostesky spotrebiteľom rozdávať vzorky oboch príchutí vo vybraných predajniach a na miestach, ako sú mestské parky alebo kúpaliská.

Kampaň bude podporená aj na sociálnej sieti Facebook: Airwaves Česko Slovensko, kde budú môcť spotrebitelia zistiť aktuálne informácie.