- 6 kľúčových technologických trendov roku 2025 v bezpečnostnom sektore
- Aj tlmiče majú vplyv na bezpečnosť jazdy autom
- Najčastejšie používané druhy spojovacieho materiálu
- Ročné vyúčtovanie nájomného nie je vždy príjemnou záležitosťou
- Používanie Venušiných guličiek má nielen sexuálne, ale aj zdravotné benefity
Tešte sa na august, Airwaves bude rozdávať chladivú novinku Airwaves Cool Mint a Fruit.
Kampaň má za úlohu predstaviť nové príchute spotrebiteľom počas celého augusta v obchodných reťazcoch na českom a slovenskom trhu.
Značka Airwaves spoločnosti Wrigley prichádza s mrazivou revolúciou v podobe nových Airwaves Cool Mint s mentolovou a mätovou príchuťou alebo Airwaves Cool Fruit s príchuťou pomaranča, citrónu a mäty budú zákazníkov lákať na POS materiály, ktoré zahŕňajú stojany pre druhotné umiestnenie, plagáty, regálové stoppery či woblery.
Kľúčový vizuál pracuje s motívom ľadu a podčiarkuje tým chladivý efekt novej chuti. Počas jedného mesiaca budú hostesky spotrebiteľom rozdávať vzorky oboch príchutí vo vybraných predajniach a na miestach, ako sú mestské parky alebo kúpaliská.
Kampaň bude podporená aj na sociálnej sieti Facebook: Airwaves Česko Slovensko, kde budú môcť spotrebitelia zistiť aktuálne informácie.