- Nová séria spotrebičov Electrolux, ktorá sa postará o vašu bielizeň – starajte sa o to, na čom vám záleží
- Čo vám v jeseni ušetrí čas a peniaze?
- Detská móda do dažďa: Tieto jesenné kúsky by v šatníku vašich malých dobrodruhov nemali chýbať!
- Tesco pokračuje v boji proti menštruačnej chudobe: Slovenky ušetrili už 30-tisíc eur
- Tešíte sa do školy?
Rybička v Lokal Filmis ponúka božskú chuťovečku.
Slovenská minerálna voda Budiš, ako jeden z hlavných partnerov prvého slovenského celovečerného animovaného filmu Lokal FILMIS, sa v rámci animovanej kampane predstavuje v podobe cholerickej a večne nervóznej Rybičky. Tá má úmysel za pomoci životodarnej Budiš fľaše ovládnuť svet. Či sa jej podarí tento diabolský plán dosiahnuť sa dozviete počas 80 minút, zábavne strávených v kine.
Kampaň sa prostredníctvom product placementu zameriava najmä na mladšie ročníky. Limitovaná edícia fliaš s originálnou Lokal Filmis etiketou bude dostupná nielen v obchodných sieťah, ale i na hudobných festivalov.
Aj ty chceš moju fľašu?
Úspech televízneho seriálu, neskôr internetového fenoménu, s názvom Lokal TV je na slovenské pomery nevídaný. Tento projekt si udržuje už dlhé roky obľubu najmä u mladšej generácie. Vďačí za to usilovnému tímu tvorcov okolo mladého talentovaného režiséra Jakuba Krónera (syna známeho herca Jána Krónera), ktorí dokážu presne a s vtipom komentovať domáce, ale aj zahraničné udalosti. Medzi najznámejšie postavičky seriálu, ktorých „hlášky“ u nás už stihli zľudovieť, patria bezpochýb Rytmaus, Menežeris, Pišta Lakatoš, Diabol, či už spomínaná, večne nervózna Rybička.
V spojení s úspešnou značkou Lokal TV a celovečerným filmom, od ktorého sa očakáva veľká návštevnosť, môže takáto kampaň s vtipným headlineom: „Aj ty chceš moju fľašu?“, potenciál prilákať mladšiu generáciu milovníkov minerálnych vôd. Okrem osvieženia značky Budiš a jej zatraktívnenia táto kampaň sľubuje aj nový, netradičný dizajn fliaš. Budiš v limitovanom novom šate je dostupný v 0,6l fľašiach a verziách jemne perlivá a perlivá.