Lanvin, Éclat d’Arpège je top vôňa na leto.

HISTÓRIA

V roku 1927 vytvorila Jeanne Lanvin ikonickú vôňu Arpège venovanú svojej dcére Marguerite, milovníčke hudby, k tridsiatym narodeninám. V roku 2002 uviedla značka Lanvin, Éclat d’Arpège – poctu nádhernému putu, žiarivú kvetinovú vôňu, ktorá uchvátila ženy na celom svete. Éclat d’Arpège Pour Homme je prirodzeným rozšírením histórie rodiny Lanvin. Moderná štýlová kompozícia zachytáva presvedčivú esenciu súčasného muža a jeho autentickú príťažlivosť.

Toto dielo je odrazom elegancie módy Lanvin, jednoduchých, štýlových strihov a rafinovaných materiálov, ktoré robia radosť sofistikovaným mužom obľubujúcim určitú jednoduchosť v ich štýle obliekania. Éclat d’Arpège Pour Homme je prísľubom klasickej vône: povzbudivej, autentickej a zmyselnej, vôni, ktorá rozpráva príbeh historického módneho domu.

VÔŇA

Výtvor štýlu a kontrastov zostavený z osviežujúcich energických vrchných tónov, delikátneho srdca a základu oslnivého šarmu. Očarujúca intonácia drevitého základu prepožičiava kompozícii unikátnu mužnosť: pocit druhej, energiou nabitej

pokožky, symbol sebaistého a neodolateľného muža. Na rozvinutie tejto živej drevitej vône si parfumérka Sonia Constant zvolila vysokokvalitné rafinované prírodné zložky: „Všetko to začalo mužnou harmóniou cédru a ambrofixu:

intenzívnych tónov obmäkčených vláčnosťou transparentného pižma a santalu.“ K zmyselne očarujúcemu základu parfumérka pripojila pravý závan čerstvého vzduchu prostredníctvom ľahkých vrchných tónov. Posilňujúci kokteil talianskych citrusov (bergamotu, mandarínky a citróna) umocňuje sofistikované srdce, v ktorom sa miesi sviežosť lístkov fialky s jazmínom spestreným rozmarínovou esenciou. „Snažila som sa o to, aby vôňa od prvotného zavoňania pôsobila povzbudivo sviežo a nastolila pocit okamžitého komfortu. Pracovala som na vytvorení tejto sviežosti použitím delikátnych, čistých a zdržanlivých tónov, ktoré som zoradila do rafinovanej, modernej kompozície.“

FLAKÓN

V absolútnom súlade s dizajnom dámskej predchodkyne, flakón pánskej novinky Éclat d’Arpège Pour Homme využíva originálne prvky, ktoré priniesli vôni Éclat d’Arpège úspech. Sklo flakónu odhaľuje svetlom naplnenú, levanduľovú tekutinu, evokujúcu dojem brilantnosti. Flakón je prísľubom osvieženia a lahodne akvatického charakteru. Dizajn završuje tmavosivý uzáver, ktorý je potvrdením mužnosti novej vône. Vonkajšie balenie z plexiskla je podpisom, ktorý k vôňam Éclat d’Arpège neodmysliteľne patrí. Pripomína unikátny dizajn a originálny koncept počas uvedenia dámskej vône. Dymovo priehľadný povrch odhaľuje flakón umiestnený vnútri.

KAMPAŇ

S očami uprenými na horizont a telom otočeným smerom k moru stelesňuje šarmantného muža Lanvin model Bruno

Rosendo. Mužný a elegantný, evokuje nadčasového muža, ktorý však perfektne zapadá do modernej epochy. Svoj životný štýl zakladá na láske k prírode a slobode, ktorá mu poskytuje únik od konvencií a intenzity mestského života. Je to estét milujúci slnko, znázorňujúci sladký život na pobreží Stredozemného mora a prázdniny v úpätiach Saint Tropez. Vizuál nafotil Christophe Musiol v štýle novej kampane na dámsku vôňu Éclat d’Arpège. Prezentuje štýlovú atmosféru, ktorá rozpráva príbeh vysnenej, zamilovanej a nepopierateľne žiarivej ženy.

SORTIMENT

Toaletná voda 30 ml, 50 ml, 100 ml. V predaji od apríla 2015.