Orbit opláca úsmevy a združeniu Úsmev ako dar daruje 25 208 €

Značka Orbit sa v minulom roku už po druhý krát rozhodla chrániť detské úsmevy. Behom 6 týždňovej kampane Oplať úsmev  sa vyzbieralo cez 25 tisíc €,  čo je o 4,1 % viac než minulý rok. Mechanika bola taká, že 1 % z ceny každého výrobku Orbit predaného v stanovenom období putovalo ohrozeným deťom z občianskeho združenia Úsmev ako dar. Prostriedky sú určené na aktivity spojené s osobným rozvojom detí a pomôžu im získať úsmev aj sebavedomie vďaka celému radu aktivít v oblasti dentálnej hygieny. Dokonca sa nad rámec darovanej čiastky podarilo zrealizovať školenie dentálnej hygieny pre deti a sociálne pracovníčky a rozdať 600 dentálnych balíčkov. Pre deti bolo navyše usporiadané edukačné a zároveň zábavné dopoludnie so zapojením ambasádorov kampane. 

Finančný dar vo výške 25 208 € poputuje nielen na rekonštrukciu vybavenia centier vrátane kúpeľní navštevovaných dobrovoľníkmi Anjelského programu a klientmi centra, ale tiež na organizáciu víkendových pobytov a táborov pre deti a mládež. V neposlednom rade na mzdové náklady terénnych sociálnych pracovníkov, ktorí pre deti zaisťujú chod programov zameraných na rozvoj sociálnych zručností vrátane starostlivosti o zdravie, dentálnu hygienu a zmysluplné využitie voľného času.

Značka Orbit je veľmi hrdá, že môže pomáhať tam, kde to je najviac treba. Druhý ročník kampane Oplať úsmev  prekonal vo výške vyzbieranej sumy ten predošlý. A to vďaka všetkým, ktorí si zakúpili žuvačky bez cukru Orbit. To nás veľmi teší a veríme, že sa nám podarilo dodať deťom zo združenia Úsmev ako dar sebavedomie usmievať sa. Ďakujeme všetkým, ktorí sa zapojili!,“ komentuje druhý ročník kampane brand manažérka značky Orbit pre strednú Európu.

V duchu hesla „zdravým úsmevom k zdravému sebavedomiu“ zamerala značka Orbit svoju pozornosť nielen na oblasť dentálnej hygieny, ale tiež na zdravé sebavedomie detí, ktoré je so zdravým úsmevom veľmi úzko spojené. Okrem darovania prostriedkov tiež usporiadala dentálne workshopy pre sociálne pracovníčky. Zamerala sa aj na samotné deti, ktorým okrem správnych návykov dentálnej hygieny darovala 600 dentálnych balíčkov pre správnu starostlivosť o zdravie zubov. Efekt edukačných aktivít umocnili takisto omaľovánky a knižky vyrobené špeciálne pre účely tejto kampane. Tie hravou formou zhrňujú starostlivosť o zdravý úsmev a navyše sú na webe k dispozícii aj pre verejnosť. Ambasádorkou sa stala Mária Čírová a kampaň tiež podporil Laci Strike. Obaja sa aktívne zapojili a deťom odovzdali svoje skúsenosti, motiváciu a sebavedomie usmievať sa v každej situácii.

„Spolupráca so značkou Orbit nás veľmi teší a vážime si ju. Z darovanej čiastky máme obrovskú radosť a to, že prekročila sumu z minulého ročníka, je už len skvelým bonusom. Kampaň Oplať úsmev má pridanú hodnotu predovšetkým v edukačnej činnosti v oblasti dentálnej hygieny a podpory sebavedomia detí. Ďakujeme!,“ , manažérka pre fundraising Úsmev ako dar.