- Tipy na útulné večery plné svetla a mäkkej pohody
- Darček od Annabelle Minerals poteší každú ženu
- Oslávte Vianoce s exkluzívnymi balíčkami plnými starostlivosti a radosti!
- Darujte každodennú starostlivosť a kvetinovú sviežosť s oolaboo picking garden duo box
- Nadeľte svojim najbližším krásne a voňavé Vianoce s VERMI by DARA
Začína súťaž o milión dolárov „Chivas The VENTURE“
Značka Chivas Regal vyhlasuje medzinárodnú súťaž „The VENTURE“ o najlepší podnikateľský projekt so sociálnym presahom. O milión dolárov, ktoré budú rozdelené medzi finalistov, môžu po prvýkrát v jej histórii zabojovať aj uchádzači zo Slovenska.
Od 26. septembra štartuje regionálne kolo súťaže, do ktorého sa môžu prihlásiť všetci úspešní podnikatelia, ktorým nie je ľahostajný osud okolia a ktorí sa rozhodli podnikať spoločensky zodpovedne. Zapojiť sa môžu start-upy, ale aj rozbehnuté firmy zo všetkých oblastí – od informačných technológií, cez poľnohospodárstvo, zdravotníctvo, stravovanie či životné prostredie. Celá súťaž sa ponesie v duchu claimu značky Chivas Regal “Win the right way“ – vyhrá teda ten, kto porotu presvedčí, že si vybral tú správnu cestu, vďaka ktorej víťazí nielen v tejto súťaži, ale aj vo svojom podnikaní a svojom živote.
„Pre zakladateľov Chivas Regal – Jamesa a Johna Chivasovcov – bola veľkorysosť niečo prirodzené, zakorenené priamo v ich srdciach. Pri svojom podnikaní v škótskom Aberdeene nehľadeli len na zisk, ale svojim konaním sa snažili meniť svet k lepšiemu. Ak sa prenesieme do dneška, tak spoločensky zodpovedné podnikanie je stále mimoriadne aktuálna téma. Dá sa preto povedať, že myšlienka Chivas The VENTURE ako programu na podporu výnimočných start-upov vznikla už dávno a je to niečo, čo je pre značku Chivas Regal príznačné. Slovensko sa pridáva už k tretiemu ročníku tejto globálnej iniciatívy a osobne sa neviem dočkať, čo tento ročník prinesie,“ hovorí k spusteniu súťaže brand manažér značky Chivas Regal Matúš Kollár zo spoločnosti Pernod Ricard Slovakia, ktorá značku prémiovej škótskej whisky na Slovensko distribuuje.
Cesta za splnením svojho sna však pre Slovákov nebude ľahká – lokálny víťaz postupuje do medzinárodného kola, pričom v tom uplynulom súťažilo celkovo 2 700 projektov z 27 krajín sveta a projekty hodnotila napríklad aj známa herečka, podnikateľka a filantropka Eva Longoria či generálny riaditeľ Pernod Ricard Alexandre Ricard. Najväčšiu sumu – 300 tisíc dolárov – získal na financovanie svojho projektu Oscar Andres Mendez z Kolumbie. Porotu zaujal svojim start-upom Conceptos Plasticos, ktorý recykluje plastový a kaučukový odpad a vytvára z neho stavebný materiál na výstavbu prístreškov, komunitných budov, aj škôl.
Registrácia do slovenského kola bude prebiehať cez online formulár od 26.9. do 14.11.2016. Prihlásiť sa môžu firmy či start-upy, ktoré ešte len vyvíjajú funkčný prototyp a pripravujú sa vstúpiť na trh, no tiež tí, ktorých produkty sú už na trhu etablované a zameriavajú sa na rozširovanie svojho existujúceho biznisu. Uspieť môžu všetci slovenskí biznismeni nad 25 rokov, ktorých podnikanie má pozitívny dopad na spoločnosť a súčasne nevykazujú ročný zisk vyšší ako 1,5 mil.eur.
Z prihlášok bude vybraných 10 najlepších uchádzačov, ktorí sa v priebehu novembra zúčastnia špeciálnych workshopov na rozvoj podnikateľských zručností a rozhovorov s globálnym nezávislým poradcom. Na ich základe bude vybraných maximálne 5 finalistov, ktorí postúpia do záverečného kola pred odbornú porotu. Tá je zložená zo známych a úspešných slovenských podnikateľov a odborníkov – Šimon Šicko je zakladateľom úspešnej softvérovej firmy Pixel Federation, jedného z lídrov v hernom priemysle, ktorý sa podieľa aj na programe Slovensko Digital, Juraj Porubský je zasa šéfredaktorom prestížneho ekonomického magazínu Forbes Slovensko a tretí člen poroty, Lukáš Alner, je zakladateľom a spolumajiteľom online portálu Zoznam.sk a tvorcom projektu diagnose.me.
https://www.youtube.com/watch?v=zH6DwSJXT9o&feature=youtu.be
Lukáš Alner, ktorý je zároveň aj ambasádorom kampane, objasňuje dôvod, prečo sa rozhodol projekt podporiť: „Projektu Chivas The VENTURE som sa rozhodol zúčastniť, lebo je mi veľmi sympatické, že chce podporovať a propagovať fair play podnikanie. Na Slovensku sa, žiaľ, úspech v podnikaní často spája s negatívnymi atribútmi a každý pokus o úspech férovou cestou, inováciami a profesionalizmom si zaslúži pozornosť a podporu. Dopredu držím palce všetkým odvážnym, ktorí sa rozhodnú projektu zúčastniť!“
Lokálny víťaz Chivas The VENTURE bude verejne vyhlásený na galavečere, ktorý sa uskutoční 15.decembra 2016. Po ukončení regionálnych kôl poputuje na jar budúceho roka všetkých 33 globálnych finalistov z celého sveta na Chivas The VENTURE´S ACCELERATOR WEEK do britského Oxfordu. „Víťaz lokálneho kola získa okrem mediálnej podpory v magazíne Forbes a účasti na týždennom akcelerátore aj možnosť zabojovať až o jeden milión dolárov v rámci Chivas The VENTURE FINAL PITCH v júli budúceho roka. Verím, že sa slovenským projektom aj vďaka Chivas The VENTURE podarí vo svete zviditeľniť a opäť tak dokázať, že aj v našej malej krajine vznikajú svetové nápady,“ povzbudzuje šikovných slovenských podnikateľov Matúš Kollár.
Aktuálne informácie o súťaži Chivas The VENTURE je možné nájsť na webstránke, Facebook stránke značky Chivas Regal alebo YouTube kanáli.