- Nová séria spotrebičov Electrolux, ktorá sa postará o vašu bielizeň – starajte sa o to, na čom vám záleží
- Čo vám v jeseni ušetrí čas a peniaze?
- Detská móda do dažďa: Tieto jesenné kúsky by v šatníku vašich malých dobrodruhov nemali chýbať!
- Tesco pokračuje v boji proti menštruačnej chudobe: Slovenky ušetrili už 30-tisíc eur
- Tešíte sa do školy?
Grape 2016 bol plný zážitkov a vychladeného osvieženia
Druhý augustový víkend zaplavili piešťanské letisko tisícky nadšencov, ktorí si nenechali ujsť festival Grape. Mohli si tak do sýtosti vychutnať atmosféru pravého letného festivalu, a to nielen vďaka dobrej hudbe a skvelej zábave, ale aj vďaka kvalitnému zlatistému moku. O jeho dostatočné množstvo sa postaral tohtoročný hlavný partner – spoločnosť Staropramen-Slovakia.
„Staropramen je veľká česká značka, ktorá sa teší rastúcej obľube slovenských konzumentov. Festival Grape bol vďaka svojmu dobrému renomé a veľkosti ideálnym spojením so značkou Staropramen, ktorá si na českej pôde stojí za svojim silným know how v exekúcii kvalitného piva na festivaloch. Toto sme chceli ukázať aj slovenským spotrebiteľom. V našom prvom ročníku máme množstvo pozitívnych ohlasov nielen na pivo Staropramen, ale aj na ďalšie značky z nášho portfólia, ako je napríklad Corona alebo Carling Cider“ uviedla Petra Chovancová, Senior Brand Manager značky Staropramen.
Hudobný festival Grape 2016 sa konal v Piešťanoch už po siedmykrát. Tento rok splnili organizátori očakávania fanúšikov nadmieru. Už týždeň pred konaním festivalu boli lístky vypredané, čo svedčí o obrovskom záujme o podujatie. O pitný režim fanúšikov sa postarala spoločnosť Staropramen-Slovakia, ktorá priniesla na festival viaceré značky zo svojho portfólio. V ponuke boli okrem kvalitného čapovaného pražského piva aj zlatisté moky z ďalekých krajín, či nealkoholické osviežujúce chuťovky. Výber bol naozaj bohatý a aj tí najnáročnejší si prišli na svoje.
„Sme radi, že sa nám podarilo urobiť dobrý ročník. Sedmička nám priniesla šťastie hlavne čo sa počasia týka a od toho sa odvíjala aj celková pohoda návštevníkov. Po minulom roku sme sa snažili napraviť nedostatky a myslíme, že sme sa vo veľa veciach zlepšili. Jedným z minuloročných problémov boli aj dlhé rady na pivo, čo sa podarilo úplne odstrániť a nikto nečakal dlhšie ako dve minúty. Vďaka novému partnerovi Staropramen sme zlepšili systém čapovania a pomohli nám aj chladiarenske kamióny, ktoré nám predchladzovali pivo, aby nepenilo a bolo správne vychladené. Spoluprácu s našim hlavným partnerom hodnotíme veľmi pozitívne, lebo výrazne dopomohla ku spokojnosti všetkých návštevníkov Grape festivalu,“ povedal Ján Trstenský, organizátor a zakladateľ festivalu Grape.
Návštevníci mohli uhasiť svoj smäd vo veľkých výčapných centrách či menších baroch, kde boli v ponuke čapovaný Staropramen svetlý 10°, Staropramen nefiltrovaný 12° a osviežujúci Staropramen Cool Grep. O prírodné nealkoholické osvieženie sa postaralo autíčko so Sládkovou limonádou. Atmosféru svetového festivalu navodila pivná dedinka – Beer Village, ktorá bola unikátnou novinkou tohto ročníka špeciálne vytvorená pre medzinárodné značky. V nej sa čapoval belgický Hoegaarden White a anglický Carling Cherry Cider. Chuť Mexika zas so sebou priniesla Corona, podávaná priamo z fľašky spolu s limetkou. Fanúšikovia tohto piva sa mohli zapojiť aj do aktivity Corona Ice Bucket, vďaka ktorej mali možnosť vyhrať skvelé ceny. Tá im tiež zabezpečila vstup na vyvýšenú Corona terasu odkiaľ mali ničím nerušený výhľad na hlavné pódium a jeho program.