- Nová séria spotrebičov Electrolux, ktorá sa postará o vašu bielizeň – starajte sa o to, na čom vám záleží
- Čo vám v jeseni ušetrí čas a peniaze?
- Detská móda do dažďa: Tieto jesenné kúsky by v šatníku vašich malých dobrodruhov nemali chýbať!
- Tesco pokračuje v boji proti menštruačnej chudobe: Slovenky ušetrili už 30-tisíc eur
- Tešíte sa do školy?
Budúcnosť mladých športovcov je v našich rukách
Nedostatok vhodného vybavenia, priestor na tréning či peniaze na sústredenia – to je len zlomok z problémov, s ktorými sa potykajú organizácie pri trénovaní mladých športovcov. V spolupráci s Nadáciou Slovenského olympijského výboru odštartuje 28. júla kampaň, ktorá umožní každému z nás, aby pomohol, a to bez výdavkov navyše. Stačí, ak si počas najbližších štyroch týždňov zakúpite produkty od Procter & Gamble ako Ariel, Lenor, Pampers alebo Gillette v predajniach siete Tesco. Výťažok z predaja bude venovaný na podporu športového rozvoja detí a mládeže.
Tréningy vyžadujú od mladého športovca odhodlanie, odolnosť a vytrvalosť, ale to na dosiahnutie úspechu nestačí. Riadny vývoj každého začínajúceho športovca vyžaduje veľké investície do športového náradia, trénerov, vybavenia, sústredení a neskôr aj cestovania na turnaje. Nie každý si môže dovoliť náklady spojené s aktívnym športom, a tak aj nádejné talenty opúšťajú dráhy profesionálneho športu. . „Pán Boh mi dal do rúk talent, otec mi dal do ruky prvú pušku a prvú krabičku nábojov. Ale bez rodičovskej výchovy smerujúcej k cieľavedomosti a tvrdosti samej na seba a bez prvých rokov finančnej podpory rodičov, by som o tom, čo som dosiahla, mohla iba snívať. Ďakujem im za to a nielen za to! Teraz máte šancu podporiť mladé talenty aj vy!“ hovorí Zuzana Rehák Štefečeková, profesionálna športovkyňa a matka malého Nathana.
Spoločnosť Procter & Gamble sa v spolupráci s Tescom rozhodla odštartovať kampaň na podporu mladých atlétov a športových nádejí. Kampaň začína 28. júla a potrvá do 24. augusta. Zapojiť sa môže jednoducho každý! Stačí ak si v uvedenom období zakúpite v predajniach Tesco niektorý z produktov P&G ako Always, Pampers, Ariel, Lenor, Head&Shoulders, Fairy, Gillette alebo Blend-a-med.
Výťažok bude venovaný Nadácii Slovenského olympijského výboru, ktorá rozdelí dotácie medzi mladých talentovaných športovcov s prihliadnutím na ich športové výsledky a s cieľom eliminovať sociálne rozdiely.