Samsung drží vedúcu pozíciu už siedmy rok.

Na špičke rebríčka výrobcov digitálnych Signage displejov sa Samsung drží najmä vďaka veľmi rozmanitému portfóliu svojich riešení SMART Signage.

Aktuálna správa spoločnosti IHS, nezávislého tvorcu analýz a expertíz z oblasti technológií, potvrdila vedúcu pozíciu spoločnosti Samsung v oblasti zobrazovacích technológií pre komerčné využitie. Prvýkrát sa na prvom mieste spoločnosť objavila už v roku 2009.

Výsledky za rok 2015 sú dôkazom toho, že sa Samsung snaží neustále vylepšovať svoje služby a ponuku. Globálni klienti hľadajú dynamickejšie spôsoby, ako prilákať pozornosť zákazníka. Preto Samsung pokračuje v inováciách svojich technológií, aby mohol uspokojiť rastúcu potrebu po rozmanitých, vysoko výkonných displejoch fungujúcich v najrôznejšom prostredí.

Podľa poslednej správy IHS, ktorá mapovala trh komerčných displejov v období Q1 2016, predstavovali predaje digitálnych displejov značky Samsung celých 28,8 % z globálneho trhového podielu. Ide o nárast z 26,9% podielu, ktorý Samsung zaznamenal na konci roka 2014.

Portfólio Samsung SMART Signage zahŕňa interaktívne a informačné displeje, ktoré sú vyvinuté presne podľa požiadaviek klientov z rôznych odvetví, vrátane vládnych a vzdelávacích organizácií, pohostinstiev, zdravotníctva, finančných služieb a obchodov. Tieto technológie podporujú produktivitu a tiež ponúkajú zaujímavejšie a výkonnejšie riešenia pre zobrazenie informácií, než aké môžu poskytnúť bežné televízory.

Portfólio obsahuje:

LED Signage – Umožňujú úpravy videí a vďaka technológii upscaling dokážu vylepšiť ich kvalitu. Kombinujú variabilný dizajn s LED kvalitou obrazu, čo zaisťuje jasný a čitateľný obsah vo vnútornom aj vonkajšom prostredí.

SMART Outdoor Signage – Rad odolných OHD SMART Signage displejov je určený pre vonkajšie prostredie. Jasný obraz s hlbokým kontrastom môže byť produkovaný nepretržite, 24/7, a odolá počasiu aj pôsobeniu prírodných živlov.

Video steny – videostena je variabilné riešenie, ktoré sa presne prispôsobí situácii. Obrazovky je možné poskladať v rôznom počte i tvare, pričom obraz je súvislý, bez rozdielu vo farebnosti. Samsung v roku 2015 predstavil videostenu s najtenšími rámikmi na trhu. Publikum tak vníma výhradne zobrazené oznámenie.

Interaktívne tabule (IWB) – Multimediálne obrazovky sú využiteľné pre vysielanie obsahu v reálnom čase a rozširujú možnosti interaktívnej komunikácie v rokovacích miestnostiach alebo v triedach. Interaktívne obrazovky „whiteboard“ je možné ovládať perom alebo dotykom.