Mercedes-Benz si pre vozidlá triedy E vybral pneumatiky Goodyear.

Spoločnosť Goodyear oznamuje, že jej nová pneumatika Eagle F1 Asymmetric 3, ktorá práve prichádza do predaja, bola schválená ako štandardná výbava modelu Mercedes-Benz triedy E.

Nový výrobok značky Goodyear sa na triedu E bude montovať v rozmeroch 17’’ až 20’’, so šírkou 225 až 275 a s profilom 30 až 55. Všetky pneumatiky budú označené „MO Extended“, čo znamená, že Goodyear ich vyrobil špeciálne pre Mercedes-Benz a vo všetkých alternatívach budú vybavené technológiou Run on Flat, ktorá umožňuje dojazd aj v prípade defektu.

Mercedes-Benz triedy E je silné vozidlo, ktoré spája dynamický vzhľad s vysokou úrovňou výkonu, pohodlia a bezpečnosti. V spojení s technológiami novej generácie obsiahnutými v pneumatikách Eagle F1 Asymmetric 3 je dobre pripravené na maximálny záber a výkonnosť v cestnej premávke. Technológie novej generácie zabezpečujú kratšiu brzdnú dráhu, vysokú priľnavosť v záujme maximálneho ovládania vozidla na suchých i na mokrých vozovkách, stabilitu v zákrutách a hospodárnu spotrebu*.

Eagle F1 Asymmetric 3 definuje nové ukazovatele výkonnosti pneumatík pre silné vozidlá, ako je Mercedes-Benz triedy E. Pneumatika je súčasťou sortimentu značky Goodyear v segmente vysoko výkonných pneumatík (UHP), ktoré sú konštruované s cieľom maximálneho brzdného výkonu, dobrej spätnej reakcie pri riadení a vynikajúcej ovládateľnosti vozidla v podmienkach na suchej i na mokrej vozovke.

Martijn De Jonge, brand director Goodyear, k tomu povedal: „Sme šťastní, že môžeme tento náš nový výrobok privítať na najnáročnejšom trhu originálnej výbavy, vrátane vozidiel Mercedes-Benz triedy E. Ide o náš zatiaľ najlepší výrobok a sme z jeho vývoja nadšení. Technológie novej generácie, ktoré vyvinuli naši skúsení inžinieri, sú zárukou mimoriadnej výkonnosti na suchej i na mokrej vozovke. Pritom vôbec neuberajú z vysokej prevádzkovej hospodárnosti, ktorá je pre výrobcu OE i pre motoristov v súčasnosti taká dôležitá.“

Behom vývoja novej pneumatiky sme uskutočnili celkovo viac ako 5000 skúšok, z toho 1200 na verejných komunikáciách. Vynaložili sme viac ako 36 tisíc hodín inžinierskej práce v piatich skúšobných lokalitách v piatich rôznych krajinách. A to ešte ďalšie hodiny, ktoré sme spolu s Mercedes-Benz strávili špecifickým vývojom pre Mercedes-Benz triedy E, sú dôkazom toho, že nám ide o to, aby sme pre našich partnerov z radov originálnych výrobcov automobilovej techniky i pre koncových užívateľov vyvíjali a dodávali skutočne výnimočné pneumatiky,“ uzavrel Martijn De Jonge.