Spoločnosť Huawei v roku 2015 dodala 108 miliónov smartfónov.

Vďaka 108 miliónom dodaných kusov v roku 2015 si spoločnosť Huawei upevnila svoju pozíciu medzi tromi najväčšími výrobcami smartfónov, čo sa trhového podielu týka.

Na čínskom trhu si od marca 2015 držala vedúcu pozíciu. Počas tohto obdobia predstavila dva prémiové smartfóny: P8 a Mate S. Okrem prelomu v Číne zaznamenala úspech aj na celosvetovej úrovni.

V západnej Európe dosiahol Huawei výborných výsledkov na trhu high-end modelov (smartfónov v cenovom rozmedzí 400 ÷ 500 Eur). Medzi TOP tromi výrobcami sa umiestnil v Španielsku, Taliansku, Belgicku, Švajčiarsku, Portugalsku a v niekoľkých ďalších krajinách.

Vysoké predaje a ocenenie smartfónov P8, Mate 7, Mate S a Nexus 6P.

Huawei zariadenia ako P8, Mate 7, Mate S alebo Nexus 6P boli v roku 2015 pozitívne prijaté na celom svete.

Výborné obchodné výsledky Huawei sú späté so značnými investíciami do inovácií a R&D. Spoločnosť založila po celom svete 16 výskumných zariadení, napríklad v Číne, Nemecku, Švédsku, Rusku alebo Indii. Počas posledných troch rokov investovala spoločnosť 98 miliónov USD do výskumného tímu vo Francúzsku, aby vyvinul nový Huawei ISP pre Mate 8. Ten umožňuje používateľom vytvárať kvalitnejšie fotografie s rýchlejším ostrením, lepším jasom a vernejšími farebnými odtieňmi. Okrem toho Force Touch technológia predstavená v Mate S prekonala tradičné dvojrozmerné dotykové technológie. Technológia odtlačkov prstov Fingerprint 2.0 zvýšila rozpoznávaciu rýchlosť o 100 %. Používatelia taktiež ocenili možnosť ovládania obrazovky kĺbom prsta.

Na konferencii CES 2016 spoločnosť Huawei predstavila rad partnerstiev so svetovými TOP značkami:

Vysoké investície do R&D a inovácií, 76 687 patentov

Spoluprácu so šperkárskou spoločnosťou Swarovski pri uvedení Huawei Watch Jewel, prvých inteligentných hodiniek pre ženy. Huawei Watch Jewel majú obvod ciferníku posiaty 68 zirkónmi od Swarovski, pokým taliansky remienok spája eleganciu s funkčnosťou.

Spojenie síl s Harman Kardon, poprednou svetovou audio značkou v prípade tabletu M2 10.0.

Spoluprácu so spoločnosťou Google pri výrobe nového prémiového smartfónu Nexus 6P vyniesla Huawei medzi TOP svetové značky.

Spoluprácu s popredným svetovými výrobcami automobilového priemyslu ako GM, Volkswagen alebo PSA Peugeot Citroën, v rámci integrácie Huawei automobilového 4G komunikačného modulu pre nové vozidlá.

Vstup na trh inteligentných domácností, uvedením Huawei Lite OS, integrovaného protokolu pre inteligentné zariadenia, ktorý nasleduje Hilink. Spoločnosť rovnako nadviazala spoluprácu s viac ako 60 partnermi ako Haiwe, Midea, Skyworth alebo Broadlink.

Spojenie technológie a módy v rámci spolupráce s Vogue počas Fashion Week v Miláne, spoluprácu so svetovo známym fotografom Mariom Testinom a top modelkou Karlie Kloss a modelom Seanom O’Pry, ktorí spolupracovali na reklamnej kampani Huawei.