Klenoty Aurum prichádzajú s novou kampaňou pre rok 2015.

Najväčšia sieť predajní s modernými aj tradičnými šperkami a značkovými hodinkami v Slovenskej a Českej republike, to sú Klenoty Aurum. Nová „nahá“ kampaň, je prvýkrát spoločná pre obe spomínané krajiny. Päť československých modeliek sa nám predstaví v Evinom rúchu. Pre Slovensko sa novou tvárou značky stáva výherkyňa svetového Elite Model Look z roku 2003, Denisa Dvončová. Českú republiku bude reprezentovať modelka a Miss Českej republiky pre rok 2007, Kateřina Sokolová. K  známym tváram sa pridali modelky menej známe, ale nemenej krásne a to Silvia Jagošová, Klára Vrtalová a Paula Ďuríková. Krásne dievčatá v Evinom rúchu na spoločnej fotografii zdobia len šperky –  Klenoty Aurum.

Prečo sa Klenoty Aurum rozhodli pre tento typ kampane?

Generálny manažér pre Slovenskú republiku, Petr Maurer : „Premýšľali sme nad zmenou v porovnaní s predchádzajúcimi kampaňami, ktorá by vystihovala náš slogan „Šperky nie sú hriech“ a zároveň podčiarkla dôležité spojenie značky v oboch krajinách. Preto sme zvolili cestu viacerých modeliek, pričom každá z nich je krásna svojim špecifickým spôsobom.“ Celý proces od začiatku československej kampane, vyhlásenie kastingu a hľadania vhodných typov a známych i menej známych tvárí za oba štáty, až po fotenie s Braňom Šimončíkom zabral okolo trištvrte roka práce!

Všetky dievčatá fotili nahú kampaň po prvýkrát. Denisa sa o tejto spolupráci vyjadrila ako o výzve: „Toto fotenie pre mňa bola výzva. Je to pre mňa iný pocit fotiť sa nahá, keď som matkou. Mám väčšiu zodpovednosť. Bola som nervózna, ale všetko super dopadlo.“

Kateřina naopak hovorí o prestíži, ktorá túto spoluprácu sprevádza: „Fotenie pre Klenoty Aurum je prestížnou záležitosťou, značka má zabehnuté /etablované meno a je dlho na trhu. Inak by som na fotenie nahej kampane nepristúpila. Fotografie sú vkusné, nič neodkrývajú /pôsobia až romanticky. Za prácou stojí skvelý tým a módny fotograf Braňo Šimončík, čo je záruka kvality.“

Tak ako pre dievčatá, aj pre Braňa bolo fotenie tejto kampane zaujímavým spestrením jeho kariéry. Svoje dojmy zhodnotil slovami: „Spolupráca so spoločnosťou Klenoty Aurum bola vynikajúca a veľmi profesionálna. Kampaň bola spojená s veľkým kastingom a precíznym výberom dievčat v Prahe.  Hlavný vizuál kampane je spoločná fotka piatich krásnych žien, ktorá bola inšpirovaná jednou z najikonickejších fotiek minulého storočia od fotografa Herberta Rittsa. Okrem hlavného vizuálu sa fotili samostatné portréty dievčat. Hlavná téma kampane bolo prepojenie prirodzenej ženskej krásy so šperkom. Nakoľko sme sa sústredili na každý detail a počas fotenia i celého procesu panovala inšpiratívna atmosféra, z výsledku mám radosť.“

Klenoty Aurum oslavujú tento rok 10. výročie pôsobenia na Slovensku. Za tento čas si vybudovali stabilnú pozíciu na trhu a so svojimi 17 predajňami patria k lídrom v segmente šperkov a hodiniek.

V Českej republike má sieť viac ako 40 predajní. Popri briliantových, zlatých a strieborných šperkoch má spoločnosť exkluzívne zastúpenie pre predaj a distribúciu značiek Adidas, Diesel, DKNY, Emporio Armani, Fossil, Gucci, Hugo Boss, Juicy Couture, Lacoste, Louis Erard, Marc by Marc Jacobs, Michael Kors, Movado, Scuderia Ferrari, Skagen a Tommy Hilfiger.

Na webovej stránke www.klenotyaurum.sk nájdete ochutnávku všetkého, čo je v súčasnej dobe trendy vo svete šperkov a hodiniek. Či už ide o luxusnú noblesu Gucci, originalitu Fossil, hravosť Juicy Couture či Marca Jacobsa, nadčasovosť Skagen alebo posh look Michael Kors.

Klenoty Aurum, pán Petr Maurer, prajeme vám veľa spokojných zákazníkov, aby ste nám i všedný deň robili sviatočným. Stačí tak málo, vybrať si ten správny šperk, či hodinky z vašej ponuky. A keď si neviete rady, navštívte oficiálny blog: blog.klenotyaurum.sk, dozviete sa veľa zaujímavého zo sveta módy, trendov v šperkoch a hodinkách a určite si budete mať z čoho vyberať.

A to nie je všetko!  V blízkej dobe oficiálny web a eshop prejdú veľkou zmenou. To je dôvod na ďalší úspech a vašu návštevu.