Medusa Group otvára druhú prevádzku v metropole Rakúska, legendárne Primi.

Headline „Všetko, čo mám rád“ neodmysliteľne patrí reštauráciám Primi v Bratislave a Košiciach. Ďalšiu s týmto názvom, no svojskú a jedinečnú, spúšťa do prevádzky Medusa Group v susednom Rakúsku. Na mape hľadajte námestie vedúce z obľúbenej Kärtner Strasse – Neuer Markt, neďaleko opery v legendárnom dome “Fiakerbeisl” s históriu od roku 1700.

„Otvorením druhej reštaurácie chceme postupne posilňovať našu pozíciu na trhu a samozrejme budeme v expanzii pokračovať. Aj pre viedenské Primi je príznačná mediteránska kuchyňa a svetový výber. Samozrejme je našim cieľom čo najviac sa priblížiť nárokom a potrebám ľudí, ktorí tu žijú a nás navštívia,“ predstavil koncept Peter Štecko, CEO Medusa Group.

Primi vo Viedni ostane verné svojmu „slovenskému“ pôvodu, no zákazníci v ňom nájdu len to najlepšie z vynikajúceho. Od jedla cez nápoje, kokteily až po servis, prostredie nevynímajúc. V atraktívnych priestoroch legendárneho domu “Fiakerbeisl”, kedysi centra výroby syra a pivárov, je Primi situované na troch úrovniach, pričom s podzemím a vonkajšou terasou ponúka takmer 350 miest.

Hity na tanieri, to čo zákazníkom chutí najviac – je odpoveď Brand Chefa Primi, Mariána Harciníka, na otázku, čo môžu návštevníci očakávať od kuchyne. „Vo všeobecnosti tie jedlá, ktoré patria k top u slovenských zákazníkov, sa dobre predávajú. Zásadnou zmenou však prešli z hľadiska dizajnu a technologických postupov pri samotnej príprave.“ Ako dodáva skúsený šéfkuchár Rudolf Németh, premiéru budú mať výborné domáce čerstvé cestoviny, pričom skvelým osviežením jedálneho lístka budú i kategórie ceviche a tapas. Ako sám hovorí, s chuťou vo Viedni zúročí, čo mu osud a školy dopriali. Narodil sa totiž v Srbsku, žil v Chorvátsku, národnosť má maďarskú a predsa je Slovák! Odbornosti sa naučil práve v maďarskom Segedíne, skúsenosti a zručnosť už nabral v najlepších bratislavských reštauráciách a hoteloch.

Nápojový lístok ide naproti svetovým trendom – zjednodušene charakterizoval nastavenie ponuky nápojov Tomáš Holec, Executive Barman skupiny. „Nápojový lístok prešiel veľkou odtučňovacou kúrou, po ktorej zostala len a len kvalita a klasika v novom kabáte. Pri nealkoholických produktoch sme ponechali všetko dobré, no zamerali sme sa na kvalitu použitých surovín a na samotnú prácu s nimi. Kompletne sme pri tom odstránili všetky sirupy a využívame len čerstvé ovocie a zeleninu, ich charakter a vlastnosti.“ Najväčšou zmenou však prešli kokteily. „Zamerali sme sa na osvedčenú klasiku tipu cosmopolitan, dark and stormy, bramble, breakfast martinidaiquiri a dokonca aj na sex on the beach, na čo som asi najviac hrdý. Mená zostali, ale obsah je na nepoznanie. Rovnaké suroviny, použité iným spôsobom a v odlišnej podobe nás dostali práve tam, kde sme chceli a chceme byť,“ dodáva T. Holec.