Kultové japonské reštaurácie v Bratislave.

Britská sieť obľúbených japonských reštaurácií wagamama rozširuje svoju značku aj na Slovensko! Od otvorenia prvej prevádzky v londýnskom Bloomsbury v roku 1992 sa wagamama dostala do 18 krajín. Prvá prevádzka u nás sa otvára práve teraz v Bratislave, na nábreží Dunaja, v rámci komplexu Eurovea. „V japončine wagamama znamená neposlušné dieťa, alebo ten, kto je tvrdohlavý a odhodlaný, čo mi je osobne veľmi sympatické.

V MEDUSA GROUP nás fascinuje vlastná filozofia značky, ktorá je založená na pozitívnom prístupe k stravovaniu, životnému štýlu a príprave jedla len na objednávku v otvorenej kuchyni, čím je zaručená jeho čerstvosť.” povedal Peter Štecko, CEO Medusa Group, ktorá bude sieť reštaurácií wagamama prevádzkovať.

O koncepte wagamama:

Otvorením svojej prvej reštaurácie v Londýne v roku 1992 priniesla wagamama do Veľkej Británie nový kulinársky zážitok. Súčasťou kultového interiéru jej reštaurácií sú veľké stoly, dlhé lavice a otvorená kuchyňa uprostred, kde môžu zákazníci sledovať šéfkuchárov pri tvorbe jedál a dokonca ich títo šéfkuchári môžu sami obslúžiť.

Menu v reštauráciách wagamama inšpirované japonskou kuchyňou obsahuje rezance ramen, teppanyaki, karí, šaláty, čerstvé šťavy, prílohy, dezerty, víno a ázijské pivá, ako aj ocenené detské menu pre najmenších hostí.

Koncept wagamama je rovnaký na celom svete a je inšpirovaný umením „kaizen“, čo znamená „neustále zdokonaľovanie“. Značka wagamama má túto filozofiu priamo vo svojom srdci, kde poháňa jej nepokojnú dušu. Na vrchole jej hodnôt je čerstvosť a kvalita surovín, hravý prístup a sloboda personálu a zákazníkov prejaviť sa.

Wagamama v strednej Európe.

O tom, že investícia skupiny MEDUSA GROUP je významná, čo sa produktu i jej rozsahu týka, svedčí fakt, že slovenský líder v gastrobiznise prináša obľúbenú svetovú značku nielen na Slovensko, ale i k našim susedom. Môžem povedať, že týmto kontraktom sme získali ikonický brand pre strednú Európu. Z celkovo 13 prevádzok otvárame pod značkou wagamama prvú v Bratislave, ďalších 5 postupne plánujeme v Česku a 7 v Rakúsku,“ upresnil P. Štecko. Zároveň je presvedčený, že zákazníci v jednotlivých krajinách sú pripravení prijať koncept, ktorý si už obľúbili tisícky ľudí vo svete nielen pre jeho výbornú japonskú kuchyňu, ale i celkovú atmosféru reštaurácií, ich dizajn, spôsob komunikácie, servis ako taký. „Myšlienka priniesť značku wagamama na stredoeurópsky trh, teda aj k nám, ma sprevádzala vždy, keď som na svojich cestách niektorú z prevádzok navštívil. Som rád, že túto kultovú značku prinášame práve do Bratislavy, do komplexu Eurovea na nábreží Dunaja.“

Ani u nás v menu nebudú chýbať ikony ako kuracie Katsu karí; šťavnaté kuracie prsia vyprážané v zlatej strúhanke, podávané s preslávenou Katsu karí omáčkou, ryžou a šalátom. „Naši dôkladne vybraní šéfkuchári absolvovali dvojmesačné školenie v Londýne, preto môžeme od samého začiatku podávať vynikajúce jedlá a poskytovať skvelý servis,“ dodal P. Štecko.

Návštevníci bratislavskej prevádzky wagamama na nábreží Dunaja si okrem fantastických chutí určite užijú aj podmanivý výhľad na promenádu a rieku.

Ocenenia pre sieť wagamama:

wagamama získala množstvo ocenení, vrátane 2014 Consumer Choice Award ako značka číslo jedna vo Veľkej Británii (hlasovalo za ňu viac než 20-tisíc zákazníkov vo Veľkej Británii). Šlo o anketu spoločnosti CGA Peach založenú na „spokojnosti“ zákazníkov, „zámere prísť opäť“ a „odporúčali by ste priateľovi“. V roku 2013 získala wagamama aj vytúžené ocenenie ako najobľúbenejšia sieť reštaurácií v Londýne podľa sprievodcu Zagat a jej restovaná zelenia yasai itame sa stala víťazom v kategórii „Najlepšie vegánske rezance“ v rámci súťaže 2013 Peta UK Vegan Food Awards. Vysoké hodnotenie ako jedno z najlepších miest ponúkajúcich jedlá pre deti získala wagamama aj v kampani „Out to Lunch“ združenia Soil Assocciation v roku 2013.