Nicolaus Extra Jemná – Striebrom filtrovaná vodka, dostala nový, štýlovejší dizajn.

Najpredávanejšia slovenská vodka, Nicolaus Extra Jemná Vodka, prišla na slovenský trh s ďalšou z rady inovácií, ktoré ponúka svojim konzumentom. Po štyroch rokoch, prešla redizajnom obalu, je dostupná so štyrmi vylepšeniami. Nicolauska rozširuje svoje portfólio novinky. V 0,5l fľaši prináša dve najobľúbenejšie príchute – limetkovú LIME a brusnicovú CRANBERRY.

Prvou novinkou je prémiovejší uzáver s vylepšeným embosovaným logom, ktoré je vyleštené tzv. “brushing” efektom a tak dosahuje 3D a zároveň blyštiaci sa efekt striebra.

Ďalšou výraznou zmenou je ikonická fľaša obľúbenej Nicolausky, ktorá si zachováva svoje typické rozpoznateľné kontúry, má však sebavedomejšie ramená a získava elegantnú štíhlosť. Veľmi výraznou zmenou je pečať kvality, ktorá spolu s logom Nicolaus tvorí jeden harmonický celok. Korporátny Mikuláš v logu dostal oveľa reálnejšiu tvár. Z abstraktného, skôr mýtického deduška je dnes Mikuláš s oveľa ľudskejším a priateľskejším charakterom.

Posledná novinka je úzko spätá s kvalitou výrobného procesu. Filtrácia prebieha cez 24 špeciálnych kaskádových filtrov z aktívneho striebra a v kombinácií s krištáľovo čistou tatranskou vodou Nicolauske dáva tak preukázateľne ešte jemnejšiu chuť a vôňu. Na novej etikete je tento proces zvýraznený označením striebrom filtrovaná, ktorá má najnovšie striebornú farbu reflektujúcu tento výrobný proces.

Na novej fľaši naďalej zostáva pre mladú cieľovú skupinu obľúbená termocitlivá vločka, ktorá sa nachádza na bočnej strane etikety a pôsobí ako indikátor správneho vychladenia. Vločka mení svoju farbu domodra vždy, keď je Nicolaus Extra Jemná Vodka správne vychladená.

Úspechy a dopyt stále rastie

Nicolaus Extra Jemná Vodka patrí medzi lídrov vo svojej kategórií. Podľa aktuálnych dát medzinárodného výskumného inštitútu pre trh a obchod AC NIELSEN patrí vlajkovej lodi liehovarníckej spoločnosti z Liptovského Mikuláša 19 % podiel na trhu z čistými vodkami. Spoločnosť St. Nicolaus je rovnako trhovým lídrom v segmente ochutených vodiek, kde jej patrí takmer 70%-ný trhový podiel.

S redizajnom najúspešnejšej značky z bohatého portfólia spoločnosti je spojené aj rozšírenie práve radu ochutených vodiek. Najobľúbenejšie príchute limetková LIME a brusnicová CRANBERRY, ktoré boli na regáloch v 700 ml a 200 ml baleniach sú odteraz dostupné aj v novej 500 ml fľaši distribuované najmä na tradičnom trhu.

Obľúbenosť medzi spotrebiteľmi si v ostatnom čase vyslúžila „Nicolauska“ aj v marketingovom prieskume – Voľba spotrebiteľov 2015. V kategórii destiláty vybrali slovenskí spotrebitelia za najlepší produkt „dvojdecovú“ vodku Nicolaus Extra Jemná, ktorú v celkovom porovnaní s ďalšími produktami v kategórií destilátov označilo až 54 % opýtaných spotrebiteľov za najlepšiu novinku na slovenskom trhu rýchloobrátkového tovaru. Vďaka víťazstvu v ankete má značka možnosť pýšiť sa logom programu Voľba spotrebiteľov 2015.