- Tesco pokračuje v boji proti menštruačnej chudobe: Slovenky ušetrili už 30-tisíc eur
- Poznáte veľkú päťku pre výber detskej obuvi?
- Hodvábne hebká pokožka s novinkou Tea Tree
- Pri toľkej nádhere si neudržíte koncentráciu na šach: Cena je ohurujúca, hmotnosť tiež
- Na rekonštrukcii kuchyne si treba dať záležať z viacerých dôvodov
Jiří Vodička novým marketingovým manažérom spoločnosti Goodyear Dunlop Tires.
Spoločnosť Goodyear Dunlop Tires predstavuje svojho nového marketingového manažéra Jiřího Vodičku, ktorý preberá zodpovednosť za marketingové aktivity spoločnosti na českom a slovenskom trhu po Kataríne Ardovej.
Spoločnosť Goodyear Dunlop Tires posilňuje svoj tím o Jiřího Vodičku, ktorý nastupuje na novozriadenú pozíciu Marketing Manager CZ/SK. Predchádzajúca pozícia marketingového koordinátora bola po odchode Kataríny Ardovej na materskú dovolenku zrušená. Jiří Vodička bude zodpovedný za implementáciu a rozvoj firemnej marketingovej stratégie, koordináciu aktivít značiek Goodyear, Dunlop, Fulda, Sava, Debica a komunikáciu popredného svetového výrobcu pneumatík v Českej republike a na Slovensku.
Jiří Vodička prichádza zo spoločnosti Honda Motor Europe Ltd., v ktorej pôsobil ako Car Marketing Specialist. Predtým pracoval v niekoľkých reklamných agentúrach (napr. Klan, Grey Worldwide), v ktorých mal na starosti klientov z automobilového odvetvia, bankovníctva a z oblasti rýchloobrátkového tovaru. Svoj voľný čas trávi predovšetkým aktívne s rodinou, venuje sa outdoorovým aktivitám, fotografovaniu a vyhľadáva kvalitnú gastronómiu.
S Jiřím Vodičkom prichádza do marketingového oddelenia spoločnosti súčasne aj Barbora Hlôšková na pozíciu Marketing Specialist. Viac informácií o spoločnosti Goodyear a jej produktoch nájdete na www.goodyear.sk.