Kvalitou zaujala spotrebiteľov!

V súťaži Dôveryhodné značky získala v kategórii Doplnky stravy na imunitu najväčšiu dôveru Hliva ustricová s rakytníkom od spoločnosti TEREZIA Company.

Siedmy ročník marketingového programu priniesol 74 kategórii s vyše 650 značkami. „V každej kategórii môže byť najdôveryhodnejšia len jedna značka, čo zaručuje, že víťazmi sú skutočne silné značky. Podľa prieskumu spoločnosti MNFORCE logo Najdôveryhodnejšia značka motivuje 61 % ľudí k nákupu oceneného produktu, čo je viac ako u väčšiny ostatných marketingových programov“ uvádza Tatiana Koššová, country manažérka usporiadateľskej spoločnosti Atoz Marketing Services na Slovensku.  

Ako ďalej Tatiana Koššová podotkla, organizátor jednotlivé kategórie mení a pridáva nové podľa aktuálnej situácie na trhu a podľa spotrebiteľského správania.

Spotrebiteľský prieskum uskutočnila agentúra NielsenIQ v septembri. Do ankety boli zaradené stovky značiek najmä na základe ich predajov. Reprezentatívna vzorka spotrebiteľov dala v kategórii Doplnky stravy na imunitu najviac hlasov výrobku Hliva ustricová s rakytníkovým olejom od spoločnosti TEREZIA. „Veľmi si toto ocenenie vážime. Našou filozofiou je nepoužívať chemické a konzervačné látky, pridané farbivá, spojivá či iné látky, uľahčujúce proces výroby, a tej sa držíme už vyše 30 rokov. Hlivu ustricovú v kapsliach sme v roku 2004 uviedli na trh ako prví a tým sme otvorili na lekárenskom trhu úplne nový segment. Dnes je hliva ustricová jedným z vyše 50 produktov, ktoré predávame v 25 krajinách celého sveta. Prejavená dôvera slovenských spotrebiteľov je pre nás dôkazom, že našu prácu robíme dobre,“ hovorí zakladateľka spoločnosti Terézia Svátová