Max Sport získal päť ocenení na najprestížnejšej potravinárskej výstave

Líder v oblasti funkčných potravín na Slovensku, spoločnosť Max Sport, vo svete opäť výrazne bodovala. Z najprestížnejšej potravinárskej výstavy sveta, SIAL Paris 2016, na ktorej predstavujú výrobcovia z celého sveta každé dva roky svoje produkty, si odniesla spolu až 5 ocenení. V obrovskej konkurencii takmer 2 200 prihlásených produktov získali ocenenie nové vegánske proteínové tyčinky Raw Paleo Barbar, raňajkové ovocné pyré Good Morning a bio proteínové cestoviny Organic Protein Pasta.

V dňoch 16. až 20. októbra sa v Paríži konal ďalší ročník najprestížnejšej potravinárskej výstavy, SIAL 2016, na ktorej prezentovalo takmer 7 000 vystavovateľov z viac ako 100 krajín sveta svoje inovatívne produkty. Jedným z mála slovenských zástupcov bola značka Max Sport, ktorá už aj v minulosti dokázala, že je slovenským lídrom v inováciách v oblasti moderných funkčných potravín pre širokú skupinu aktívnych ľudí.

Max Sport získal v obrovskej svetovej konkurencii prestížne ocenenie za inovácie hneď s tromi svojimi produktami. Medzinárodne uznávaná porota rozhodla o udelení ceny za 100-percentne prírodné raňajkové pyré z ovocia a cereálií Good Morning, proteínové bio cestoviny Organic Protein Pasta vyrobené iba z fazule a vody a za nové vegánske tyčinky Raw Paleo Protein zložené zo sušeného ovocia, kakaového masla, orechov a unikátnej, vlastnej zmesi rastlinných proteínov VEGA ProFusion®. Max Sport si za tieto produkty odniesol tri prestížne ocenenia za inovácie SIAL Innovation Selection. Za produkty Organic Protein Pasta a Raw Paleo Protein vybojoval navyše aj dve ocenenia „Today’s Trend”, ktoré sú určené produktom najlepšie odzrkadľujúcim aktuálne svetové trendy v potravinárstve.

Ocenenia na SIALi by sme mohli prirovnať k zisku Oscara v potravinárstve. Mimoriadne sa im tešíme, pretože nás to utvrdzuje v tom, že inovácie, ktoré v oblasti funkčných produktov prinášame, sú inšpiráciou pre celý svet. A sme hrdí a šťastní, že ich prijíma za svoje aj stále viac zákazníkov nielen zo Slovenska a Českej republiky, ale doslova z celého sveta,“ uvádza Peter Kulich, obchodný a marketingový riaditeľ Max Sport.

Max Sport stále rastie – doma aj vo svete

O úspechu spoločnosti Max Sport svedčí aj fakt, že od roku 2011 zaznamenáva každý ďalší rok nárast svojich tržieb o približne 100 %. Podľa štatistík spoločnosti RetailZoom sa jej podiely v sledovaných slovenských sieťach, v rámci ktorých predáva svoje produkty, pohybujú v priemere na úrovni 30 %.

Portfólio funkčných potravín značky Max Sport sa neustále rozširuje a výrazne presahuje kategóriu samotných tyčiniek. „Sme hrdí na to, že sa nám za ostatné roky podarilo postupnými krokmi zadefinovať novú kategóriu produktov na trhu – kategóriu moderných potravín, pre všetkých ľudí, ktorí chcú žiť aktívne a zdravo a dnes sme jej absolútnym lídrom,“ uvádza konateľ spoločnosti Max Sport Martin Poledna. Značka najnovšie doplnila svoje portfólio o novú produktovú líniu Royal Protein. Tá prináša nové, chuťovo ešte viac atraktívne cukrovinky, ktoré zároveň ponúkajú výhody funkčných potravín s viac vyváženými nutričnými hodnotami. „Týmito novinkami z obchodného a distribučného hľadiska vstupujeme do pre nás novej a veľmi zaujímavej kategórie „confectionery“, teda cukroviniek, v ktorej máme ambíciu naďalej rásť – tak doma, v Českej republike ale aj vo svete,“ dopĺňa Martin Poledna.

Max Sport aktuálne distribuuje svoje produkty do 36 krajín sveta a z exportu pochádzajú už viac ako dve tretiny tržieb spoločnosti. Nedávno zaznamenal výrazný úspech v Taliansku. Spolu so získaním významného distribučného partnera sa táto slovenská značka stala aj oficiálnym partnerom ženského družstva slávneho futbalového klubu Inter Milano. Logo spoločnosti Max Sport je od októbra oficiálnou súčasťou dresov futbalistiek Femminile Inter Milano, ktoré súťažia v ženskej futbalovej lige v Taliansku pod vedením kapitánky Reginy Baresi, dcéry bývalého hráča Interu Milano Giuseppe Baresiho a netere legendy talianskeho futbalu Franca Baresiho. „Sme radi, že sme sa stali prvou slovenskou značkou, ktorá sa objavuje na drese športového klubu s takto celosvetovo zvučným menom. Taliansko sme si pre toto partnerstvo nevybrali náhodne. Práve taliansky trh vnímame aktuálne z hľadiska exportu ako jeden z najzaujímavejších. Tešíme sa z toho, že sa nám tu darí úspešne rozvíjať naše obchodné aktivity a distribúciu, vďaka čomu budú mať už čoskoro k našim produktom prístup tisíce nových potenciálnych zákazníkov,“ hodnotí Peter Kulich, obchodný a marketingový riaditeľ spoločnosti Max Sport.