Súťažte o 50 diamantových prsteňov od spoločnosti Dermacol pri príležitosti 50. výročia.

Legendárna kozmetická značka otvára na Slovensku svoju prvú zážitkovú predajňu Dermacol pre zákazníkov ponúka veľkolepú kampaň spojenú so súťažou o 50 diamantových prsteňov. Na Slovensku sa navyše môžu tešiť aj z prvej zážitkovej predajne, ktorú podľa vzoru úspešného pražského konceptu otvorili v Aupark Shopping Center Bratislava.

Vyvrcholením osláv zlatého výročia bude exkluzívny galavečer v Národnom divadle v Prahe 28. septembra 2016.

Pôvodná československá značka Dermacol vznikla vo Filmovom štúdiu Barrandov spojením odborníkov na filmový make-up a dermatológov z Ústavu lekárskej kozmetiky.

Celosvetový úspech spoločnosti naštartoval extrémne krycí Make-up Cover, ktorý vznikol ako výsledok spojenia usilovnosti, energie a ambícií Olgy Knoblochovej a Ing. Vlastimila Boublíka.

Prípravok sa stal súčasťou kozmetickej výbavy miliónov žien v celej Európe a licenciu na jeho výrobu v roku 1969 kúpili aj hollywoodske filmové štúdiá.

Vďaka tomu sa značka pýši konštatovaním, že krása filmových hviezd má svoj pôvod v Dermacol kozmetike. Slovo „dermacol“ sa zároveň stalo synonymom pre make-up vo všeobecnosti.

Dnešná spoločnosť Dermacol je dynamickou rodinnou firmou, ktorá sa rozvíja v príbehu troch generácií. V tomto duchu spája tradície s inováciou, národnú hrdosť s pýchou a lásku ku kráse s ambíciou vyrábať tie najkvalitnejšie kozmetické produkty. Rovnaká myšlienka sa odzrkadľuje aj v celoročnej veľkolepej kampani s názvom „Oslávte naše zlaté výročie s diamantmi“.

Vladimír Komár, majiteľ spoločnosti Dermacol, hovorí: „Snažíme sa porozumieť potrebám žien všetkých vekových kategórií a naplniť ich túžby. Naše lojálne aj nové zákazníčky chceme odmeniť za ich vernosť a predovšetkým osláviť naše významné výročie práve s nimi.“

Do jedinečného sveta krásy Dermacol môžu slovenskí zákazníci vstúpiť už aj naživo, v novootvorenej zážitkovej predajni Dermacol v Aupark Shopping Center Bratislava, ktorá nasleduje vzor úspešného pražského konceptu. Na jedinom mieste nájdu kompletnú ponuku značky, vrátane napríklad 202 druhov očných tieňov, 226 farebných lakov na nechty, 11 vôní obľúbeného radu Aroma Ritual a 58 make-up produktov, ktoré si môžu vyskúšať alebo sa nimi nechať nalíčiť. Zážitková predajňa Dermacol je zároveň jediným miestom, kde je možné privoňať si k výnimočnej kolekcii 13 pražských Dermacol parfumov prostredníctvom unikátnej prezentácie vytvorenej českým výtvarníkom Bořkom Šípkom.

Oslávte s nami zlaté výročie Dermacol s diamantmi.DERMACOL - Historia_Make-up Cover

Spoločnosť Dermacol pri príležitosti svojho 50. výročia pripravila pre svojich zákazníkov veľkolepú oslavu spojenú so súťažou. Hlavnou cenou je limitovaná kolekcia 50 prsteňov s motívom snehovej vločky z ružového zlata a 33 diamantmi z dielne Diamonds International Corporation. Súťaž s mnohými sprievodnými aktivitami aj v spolupráci s tretím významným partnerom osláv, značkou Mucha sekt a jeho limitovanou kolekciou Mucha sektu rosé, odštartovala 1. januára 2016 a vyvrcholí exkluzívnym galavečerom v Národnom divadle v Prahe 28. septembra 2016 spojeným s predstavením Labutie jazero.

Súčasťou osláv 50. výročia je aj špeciálny televízny spot, ktorý vznikol v spolupráci s  Národným divadlom v Prahe. Je zároveň pozvánkou na pripravovaný galavečer a zahrali si v ňom primabalerína Národného divadla Nikola Márová a popredné tváre značky Dermacol, akými sú Taťána Kuchařová, Iva Kubelková, Judit Bárdos, Karolína Mališová a ďalší. V rámci deja sa stretávajú všetky tri generácie žien, z ktorých rolu tej najmladšej stvárnili dcéry majiteľov značky. Pani Olga Knoblochová prevzala počas natáčania jeden z diamantových prsteňov ako symbolické poďakovanie za svoju celoživotnú prácu.

Informácie o súťaži nájdete na http://www.dermacol50.sk/