Budiš v roku 2016 vzdáva hold hasičom. Prichádza nový trend: hasiči sú „in“!

Slováci neobľubujú len tradičné športové disciplíny ako futbal či hokej, ale stále viac do popredia sa dostáva, na prvé počutie menej typický šport: hasičstvo!

Práve hasiči, profesionálni i dobrovoľní, sa tešia mimoriadnej obľube. Ide o komunitu, s dlhoročnou tradíciou, ktorú spája ušľachtilý cieľ – pomáhať. Budiš, ako najpredávanejšia minerálna voda, ktorej hlavným zámerom je hasiť smäd a dopĺňať minerály, sa v aktuálnej kampani na rok 2016 spája s hasičmi na spoločnej misii: hasiť.

Po vzore úspešnej retro edície z rokov 2014 a 2015 sa tak Budiš posúva v rámci kreslenej roviny smerom k hasičom. Hrdinami etikety sa stali traja hasičskí nadšenci. Komunikácia tejto kampane i súvisiace aktivity sú postavené na ľahkom humore a nadsádzke, v podobe originálnych hrdinov na etikete, ktorí sa snažia pomerne nemotorne splniť si svoj sen: stať sa hasičom. „Mnohí z nás túžili byť v detstve hasičmi, rovnako ako aj naši hrdinovia na etikete, ktorí snívajú o tom, že sa nimi raz skutočne stanú.“ Uviedol Vladimír Krescanko, senior brand manager Budiš. Cieľom tejto kampane je zaujať nielen stálých zákazníkov, ale i dostať sa do povedomia nových a to práve záživnou a zámerne odľahčenou komunikáciou, plnou hravých aktivít.

„Hasiči, bez rozdielu, či ide o profesionálnych alebo dobrovoľných, sú bezpochýb ľuďmi, ktorí si zaslúžia našu úctu a rešpekt. Veľká časť spotrebiteľov Budiš je priamo členom komunity hasičov alebo ich veľmi dobre pozná. Práve preto by sme im radi vzdali hold a to tým, že naše aktivity pre rok 2016 sa budú niesť práve v duchu hasičov.“ Uviedol Vladimír Krescanko, brand manager Budiš.

Najpredávanejšia minerálna voda Budiš tak v rámci aktuálnej kampane bude aktívne podporovať  hasičov nielen prostredníctvom novej etikety a pripravovanej spotrebiteľskej súťaže, ale i mnohých spoločných eventov a aktivít.