Dve tretiny Slovákov pravidelne vyrážajú za jedlom von.

Návštevy reštaurácií patria podľa nedávneho výskumu značky Orbit k životnému štýlu veľkej časti slovenskej populácie. 63 % opýtaných zájde na jedlo von aspoň raz do mesiaca. Svoje obľúbené podniky si vyberajú podľa ponuky, kvality a ceny jedál, celkového prostredia a čistoty reštaurácie, ale aj rýchlosti obsluhy.

Viac ako 85 % respondentov by v reštaurácii ocenilo možnosť dať si žuvačku, ktorá je pre nich elegantným riešením dentálnej hygieny po jedle.Orbit Peppermint_McD_zmensene+

Prieskum ukázal, že 63 % respondentov oceňuje v reštauráciách možnosť kombinovať zloženie menu podľa svojich preferencií. Pri voľbe miesta, kam sa ľudia pôjdu najesť, dominujú faktory súvisiace s kvalitou jedla aj surovín, s kvalitou prostredia a tiež cenou. Naopak, za bariéru pri výbere reštaurácie považuje viac ako 65 % ľudí kvalitu obsluhy. Odradí ich aj nutnosť urobiť si rezerváciu vopred (50 %) a fixná ponuka jedál (46 %).

V nadväznosti na tieto výsledky sa značka Orbit spojila so sieťou reštaurácií McDonald’s a spolu predstavujú novú kampaň v duchu sloganu žuvačiek Orbit „Jedzte, pite, žuvajte“. Každý, kto si od 14. 1. do 13. 3. 2016 zakúpi označené balenie Orbit, môže získať v reštauráciách McDonald’s burger Big Mac za zvýhodnenú cenu.

77 % opýtaných uvíta práve špeciálne ponuky a akcie. Z toho vyše 85 % opýtaných by ocenilo, keby reštaurácie ponúkali žuvačku bez cukru. 2/3 respondentov uviedli, že žuvačky bez cukru im v reštaurácii pomáhajú elegantne sa zbaviť zvyškov jedál v ústach. Žuvaním žuvačiek Orbit bez cukru chránia svoje zuby pred vznikom kazu. Orbit_McD_KV_hrz+

V období od 14. 1. do 13. 3. 2016 si môžu spotrebitelia kúpiť žuvačky Orbit a získať legendárny burger Big Mac™ za skvelú cenu 1,60 € na základe predloženia kupónu. Žuvačky s priloženým kupónom vo vnútri nájdu spotrebitelia na predajniach vďaka špeciálnemu označeniu. Počas tejto akcie dostanú návštevníci akejkoľvek reštaurácie McDonald’s ku každému nákupu testovacie balenie Orbit navyše.