Viac ako polovica Slovákov utratí za módu mesačne menej ako tridsaťpäť eur.

Sú tu výsledky prieskumu, ktorý odhalil nákupné zvyklosti Slovákov v segmente oblečenia a módnych doplnkov. Prieskum ukazuje, že takmer dve tretiny ľudí nakupujú podľa aktuálnych módnych trendov a že Slováci s obľubou využívajú akčné ponuky a súťaže.

Výsledky lokálneho prieskumu spoločnosti MasterCard ukazujú, koľko Slováci za nákup oblečenia, topánok a módnych doplnkov minú. Viac ako polovica Slovákov (58 %) za tento tovar v obchode nechá v priemere do 35 eur za mesiac. Viac ako štvrtina (27 %) respondentov je ochotná za najnovšie módne hity zaplatiť do 70 eur mesačne. Iba štyri percentá ľudí neváhajú do módy investovať každý mesiac viac ako sto eur.

Takmer polovica opýtaných (43 %) si minimálne raz za mesiac urobí nákupom oblečenia radosť. Zároveň takmer dve tretiny Slovákov (60 %) nakupujú odevy a obuv s ohľadom na aktuálne trendy blížiacej sa módnej sezóny.

Zákazníci obľúbeného dámskeho obchodu s odevmi Orsay sa mohli prihlásiť do súťaže „Víkend v Londýne s Orsay“, ktorá prebehla tento rok v októbri a novembri. Každý majiteľ platobnej karty MasterCard alebo Maestro zaregistrovaný v programe Priceless Specials získal späť 2 % z ceny každého nákupu oblečenia v obchodoch Orsay po celom Slovensku. Zároveň bol zaradený do žrebovania o pobyt v Londýne, kde si okrem nákupu so stylistom mohol užiť večeru v známej trendy reštaurácii aj fotografovanie na londýnskych ikonických miestach. Čakalo na neho tiež špeciálne prekvapenie. Na www.specials.sk stačilo napísať, prečo práve on/ona má vyhrať výlet do Londýna.