Lenovo uvedie nový jednotný portál pre EMEA partnerov s cieľom viac zjednodušiť a urýchliť podnikanie v jednotlivých kanáloch.

Lenovo Partner Portal, ktorý sa spustí 4. novembra, je inovatívny portál s ustáleným vzhľadom a zážitkom z používania, ľahšou navigáciou a jediným prihlásením pre čokoľvek, čo partneri môžu potrebovať.

Spoločnosť Lenovo dňa 7. októbra 2015 na podujatí Canalys Channels Forum EMEA oznámila spustenie svojho unifikovaného partnerského portálu pre región EMEA. Nový portál prinesie užívateľsky priaznivé rozhranie a jednotné miesto pre obchodných partnerov, kde môžu získať podporu a informácie, ktoré potrebujú.S novým Lenovo portálom bude pre partnerov jednoduchšie a rýchlejšie získavať špeciálne ceny na počítače a servery, a to okamžite, na jednom mieste, čo im pomôže promptne reagovať na príležitosti, ktoré sa vyskytnú.

Investícia do nového portálu zdôrazňuje, že Lenovo sa venuje svojej stratégii „channel first“ a pomáha spájať všetky funkcie marketingu, kanálov, BP manažmentu a školenia v súvislosti s partnermi, a to všetko na jednom mieste, s jedným prihlásením, jednoduchou navigáciou a špičkovými novými nástrojmi.

Všetky nástroje na jednom mieste

Portál je centralizovaným miestom, kde obchodní partneri môžu získať prístup k personalizovaným dashboardom, najnovším miestnym novinkám a správam a dôležitým podrobnostiam o účtoch, ako aj k návodom a mnohým ďalším nástrojom vyhľadávania aktív.

Nový portál od 4.novembra nahradí súčasnú sieť Lenovo Partner Network (LPN), ktorá zahŕňa niekoľko podstránok so samostatným prihlásením či užívateľskými rozhraniami.Viac ako 30 jedinečných stránok s prístupom ku všetkým Lenovo informáciám, potrebným pri bežnej prevádzke, sa po prvý krát zredukovalo na jednu, ktorá vyžaduje len jedno jediné prihlásenie na prístup k rôznym prepojeným nástrojom.

Ľahší a rýchlejší na zrýchlenie aktivít obchodných kanálov

Vďaka jeho intuitívnej navigácii a dizajnu, ktorý je optimalizovaný pre viaceré zariadenia, nový Lenovo Partner Portal partnerom umožní jednoduchšie získať všetky potrebné informácie len po pár kliknutiach na počítači, tablete alebo smartfóne.

Nový systém prinesiepartnerom dashboardy s individuálnymi ako aj firemnými informáciami, cieľmi a výzvami na akcie, ktoré je možné prispôsobiť podľa potrieb partnerov. Tiež obsahuje nový nástroj na co-branding pre jednoduchší spoločný marketing. Spolu s tým prichádza aj nový vyhľadávací nástroj pre marketing, ktorý umožňuje vyhľadávať produktové fotografie, dátové tabuľky, a podobne, a to len za pár sekúnd. Okrem Lenovo EMEA Linked-in (Lenovo Partner Community)& twitter partnerskej skupiny v rámci obchodných kanálov@LenovoPartnerCommunity), tento nový portál ponúkne výber kontaktných metód prostredníctvom emailu, telefónu a novej funkcie na chatovanie.

Vzdelávanie a certifikácie

So zameraním sa na poskytovanie vzdelávania v súvislosti s funkcionalitami pre obchod v regióne EMEA, marketing a ďalšie individuálne funkcie, tento nový portál partnerom ponúka možnosť navštevovať rôzne kurzy. Školiaca sekcia stránky zahŕňa komplexné obrázkové návody a záruky, ako aj marketingovú podporu v rámci E-2-E.

Citát od Neila Bervilla, výkonného riaditeľa EMEA Channels

“Spustenie nášho nového partnerského portálu je dôležitým medzníkom našej stratégie pre obchodné kanály. Pustili sme sa do niekoľko miliónovej investície na prepracovanie nášho partnerského portálu, aby sme vytvorili systém, ktorý je najlepší vo svojej triede. V rámci našej stratégie ‘channel first’ sme portál úplne prepracovali a zmenili, aby sme našim partnerom v obchodných kanáloch ponúkali maximálnu podporu v podobe jednotnej, integrovanej platformy, ktorá umožňuje každodenne lepšiu interakciu, viac ponúk, viac marketingu aj biznisu”.

O podujatí Canalys Channels Forum

Lenovo je ústredným sponzorom podujatí Canalys Channels Forum EMEA, APAC a LATAM, ktoré sa konajú od októbra do novembra 2015.

Tieto fóra sú jedinými nezávislými akciami spájajúcimi popredných predajcov technológií, distribútorov a partnerov v rámci kanálov a miestom, kde môžu diskutovať o trendoch v odvetví, vytvárať nové obchodné vzťahy a obchodné príležitosti.Okrem hlavných príhovorov a prezentácií predajcov, tieto podujatia prinášajú aj viac ako 3000 individuálnych stretnutí a prestížnych gala večerov ako aj mnoho ďalších networkingových aktivít. Podujatia sú otvorené pre vyšších obchodných manažérov spomedzi IT predajcov, ako aj partnerov v rámci kanálov. Viac informácií o týchto podujatiach môžete nájsť na www.canalyschannelsforum.com