Najlepšie novinky na slovenskom trhu sú podľa spotrebiteľov Nicolauska a Demänovka.

Spoločnosť St. Nicolaus zaznamenala úspech vo veľkom prieskume 4. ročníka marketingového programu Voľba spotrebiteľov – Najlepšia novinka. V projekte, ktorý oceňuje inovácie na slovenskom trhu rýchloobrátkového tovaru zvíťazil najväčší výrobca liehovín na Slovensku, spoločnosť St. Nicolaus hneď v dvoch kategóriách.

Pýšiť sa uznaním od spotrebiteľov a právo nosiť logo programu za najlepšiu novinku roku 2015 získala v kategórii destilátov  Nicolaus Extra Jemná Vodka (200 ml). V kategórii likéry je podľa spotrebiteľov najlepší produkt na Slovensku Demänovka Brusnica.

Základom pre udelenie ocenenia pre alkoholické nápoje spoločnosti St. Nicolaus sa stali výsledky výskumu, ktorý uskutočnila agentúra Median na reprezentatívnej vzorke dvetisíc respondentov. Na predchádzajúci úspech v programe Voľba spotrebiteľov – Najlepšia novinka z roku 2013 nadviazala spoločnosť St. Nicolaus v tohtoročnom prieskume hneď s dvoma svojimi produktami.

Pán Andrej Môťovský, Senior brand manažér spoločnosti St.Nicolaus odpovedal na otázky, za čím treba hľadať úspech v inovácií rýchloobrátkového tovaru. „Z výsledkov a úspechu v prieskume máme veľkú radosť. Sú potvrdením našej dlhodobej snahy a poctivej práce, sledovania trendov a najmä vnímania potrieb našich spotrebiteľov, pre ktorých sa neustále snažíme prinášať niečo inovatívne. Naše produkty staviame na prvotriednych surovinách, rokmi overených  receptúrach a neustále zdokonaľovaných technických postupoch, ktoré sú základom našej výroby.

V kategórii destiláty vybrali slovenskí spotrebitelia za najlepší produkt „dvojdecovú“ vodku Nicolaus Extra Jemná, ktorá je na slovenských pultoch dostupná ako čistá vodka a taktiež v obľúbených príchutiach limetková LIME a brusnicová CRANBERRY. Nicolaus Vodka je jemná vďaka unikátnej filtrácií striebrom, čo ocenili aj spotrebitelia v prieskume, keďže jedným z najdôležitejších parametrov prečo by si respondenti výrobok kúpili bola práve chuť.

Až 66 % z opýtaných spotrebiteľov uviedlo, že chuť je dôvod prečo by sa k nákupu rozhodli. Ďalšími, rovnako dôležitými parametrami bola kvalita a cena produktu. Kvalita produktu je dôležitá pre 42 % spotrebiteľov a pre viac ako tretinu (40 %) opýtaných je rozhodujúca cena.

V celkovom porovnaní spolu s ďalšími produktami v kategórií destilátov označilo až 54 % opýtaných spotrebiteľov Nicolaus Extra Jemnú Vodku (200 ml) za najlepšiu novinku na slovenskom trhu rýchloobrátkového tovaru. Vďaka víťazstvu v ankete má značka možnosť pýšiť sa logom programu Voľba spotrebiteľov 2015.

Dvojnásobný úspech Demänovky

Pozíciu najväčšieho výrobcu liehovín na Slovensku a obľúbenosť svojich značiek medzi konzumentmi potvrdila spoločnosť St. Nicolaus aj v kategórii likéry. V tomto segmente jednoznačne dominovala značka Demänovka Brusnica (CRANBERRY).

Podľa výsledkov prieskumu agentúry Median až 64 % opýtaných spotrebiteľov považuje Demänovku Brusnica za najlepšia novinka vo svojej kategórii. Výrazným pozitívom tohto bylinného likéru s príchuťou Brusnica je podľa spotrebiteľov rovnako chuť.

Spomedzi opýtaných respondentov až 75 % z nich uviedlo parameter chuť ako dôvod, prečo by si tento produkt opätovne kúpili pre 42 % opýtaných bola pri rozhodovaní o kúpe dôležitá kvalita. Demanovka sa už desaťročia vyrába v Liptovskom Mikuláši. Základom dokonale harmonickej chute je kombinácia 14 bylín, slovenského medu a jemného liehu. Demänovka Brusnica obsahuje navyše 40g brusnicovej šťavy na liter Demänovky.

Spoločnosť St. Nicolaus so svojim rodinným striebrom značkou Demänovka zaznamenala pred časom aj ďalší úspech a uznanie. Na 5. ročníku súťaže kreativita v obchode Múza Merkúra, v ktorej odborná porota hodnotí najkreatívnejšie marketingové a komunikačné projekty v oblasti retailu na Slovensku získala spoločnosť St. Nicolaus 3. miesto v kategórii Promo aktivity a eventy. Odbornú porotu zaujalo a ocenili uvedenie novej príchute Demänovka Brusnica na retail trh.