S láskou pre rodinu.

Celé generácie je spoločnosť Palma súčasťou slovenských domácností. Už od roku 1920 s ňou varia, pečú, starajú sa o rodinu. V týchto dňoch Palma prichádza na trh s novinkami, ktoré reagujú na aktuálne trendy v gastronómii, a zároveň predstavuje novú, výrazne modernejšiu identitu.

Ako jedna z najstarších slovenských značiek sa Palma stala synonymom lokálnej tradície a overenej kvality. Domácnosti pri nákupe prirodzene siahajú po rastlinných olejoch Raciol, Fritol či Heliol, po margarínoch a tukoch na pečenie, ale aj po detskej kozmetike Bupi. Kvalitu produktov spoločnosti oceňujú nielen verní zákazníci, ale aj odborná komisia, ktorá už druhý rok za sebou udelila značke Raciol cenu Slovak Superbrands Award (2014, 2015).

Symbolom sviežej energie a filozofie Palmy je nové logo, ako aj komunikácia pod hlavičkou S láskou pre rodinu. Robert Balheim, výkonný riaditeľ spoločnosti, povedal: „S Palmou v kuchyni už vyrástli viaceré generácie gazdiniek. Považujeme za dôležité nadviazať na ich kulinárske majstrovstvo, ktoré pravidelne spájalo celú rodinu pri jednom stole. Spoločné vychutnávanie si jedla a zážitkov sú momenty, pri ktorých si želáme byť.“

Posledné obdobie sa v Palme nieslo v znamení rozhovorov so spotrebiteľkami s cieľom podrobnejšie zistiť, čo potrebujú a oceňujú, ako aj to, čím by mohla značka prekvapiť. Palma tak obohatila svoj sortiment o celkom nové produkty výnimočnej kvality. V obchodoch s potravinami odteraz nájdete nový rad výberových repkových olejov Raciol z prvého lisovania, ktorý je balený v skle. Pri jeho výrobe sa kladie dôraz na šetrné spracovanie a zachovanie dôležitých živín, aby bol nielen chutnou, ale aj zdravou voľbou. Ide o inovatívnu novinku s vysokou variabilitou použitia v studenej i teplej kuchyni.

„Výberové oleje sú obohatené o čerstvé ingrediencie a rôzne kombinácie byliniek ako bazalka, sušené paradajky, cesnak alebo čili, vďaka ktorým získajú doma pripravené jedlá jednoducho a rýchlo výnimočnú chuť i vôňu. Najmä v nadchádzajúcom období grilovačiek skvelo spestria jedlá s mäsom či šaláty,“ vysvetľuje Beáta Holtánová, marketingová riaditeľka značky Palma.

Mnoho obľúbených produktov spoločnosti, ktoré dobre poznáte, prechádza zlepšením – či už receptúr, obalov alebo dizajnu. Palma týmto krokom potvrdzuje, že stále ostáva dôležitou súčasťou slovenského trhu potravín. Informácie o novinkách, tipy, zaujímavosti a inšpiratívny obsah nájdete odteraz aj na novej webovej stránke www.slaskouprerodinu.sk. Ak si nechcete nechať ujsť žiadne aktuality, sledujte aj rovnomenný profil na Facebooku.

Súčasťou novej identity značky je aj snaha posúvať vpred kulinársku úroveň Slovákov vo varení aj v pečení. Spoločnosť prináša nielen zlepšenia a novinky, ale aj atraktívne inšpirácie a nápady v spolupráci so slovenskou foodblogerkou Monikou Kordulovou. Tá stojí za vizuálne atraktívnym blogom Lapetit a pre Palmu pripravila sériu receptov. Monika sa zameria na slovenskú klasiku, ktorej dodá súčasný šmrnc. Výsledná podoba receptov bude inšpiratívnou pastvou pre oči, pretože stolovanie priamo ovplyvňuje čaro chvíľ, ktoré trávime so svojou rodinou.