Na trh prichádza Kelt s tradičnou 12-tkou a s novým dizajnom.

Najpredávanejšia pivná značka na slovenskom  trhu v segmente Food, značka Kelt rozširuje sortiment a uvádza na trh novinku. Milovníci zlatého moku sa môžu tešiť z príchodu plnej chuti tradičnej Kelt 12-tky, ktorá bola doteraz dostupná iba vo vybraných Horeca prevádzkach. Od marca si Kelt 12% môžu pivári dopriať doslova kdekoľvek už aj v 0,5 l fľašiach a plechovkách, ktoré sa aktuálne dostávajú na pulty maloobchodných predajní. Spolu s produktovou novinkou Kelt 12% pristúpila značka aj k redizajnu celého portfólia. Kelt_12_Flasa_oros+

Vyvážene horká a plná charakteristická chuť Kelta sa s príchodom tradičnej 12-tky bude odteraz ukrývať aj vo fľašiach a plechovkách. Rozšírenie ponuky o produktovú novinku určenej pre retail značka Kelt prináša každodennú odmenu pre všetkých milovníkov tradičných pív. Receptúra novinky je identická ako obľúbený Kelt 12%, ktorý si donedávna mohli pivári vychutnať ako čapovaný len vo vybraných puboch. Konzumenti vyhľadávajúci pivnú „klasiku“ si tak svoje obľúbené pivo môžu odteraz dopriať prakticky kdekoľvek.

Po siedmich rokoch od uvedenia produktu na slovenský trh pristúpila  spoločnosť HEINEKEN Slovensko s uvedením novinky Kelt 12 % aj k osvieženiu a zatraktívneniu dizajnu celého portfólia značky Kelt. „Zmena, ktorú priaznivcom značky Kelt prinášame v týchto dňoch, sa prejavila najmä v zjednodušení a prevzdušnení loga. Docielili sme tým zdôraznenie keltskej helmy, ktorá je nosným symbolom pivnej odmeny pre každodenných hrdinov. Nový dizajn priniesol aj zvýraznenie samotného názvu značky a osviežujúcim prvkom je zdôraznenie prírodných, kvalitných ingrediencií v podobe klasov jačmeňa,“ vysvetlila Lenka Bačková,“ brand manažérka značky Kelt.

So svojimi novinkami, ktoré Kelt prináša tesne pred príchodom hlavnej sezóny, má najpredávanejšia značka v segmente Food tie najvyššie ambície. „Značka Kelt sa pre nás vďaka novej komunikácii, ktorú sme odštartovali ešte v minulom roku, atraktívnemu dizajnu a doplneniu portfólia o tradičnú 12-ku stáva jednou z našich strategických značiek. Sme presvedčení, že našu pozíciu v segmente Food v tomto roku ešte posilníme,“ dodala Lenka Bačková.

 

 

 

COMMENTS

  • <cite class="fn">Olivie</cite>

    Hi my name is Olivie and I just wanted to drop you a quick note here instead of calling you. I discovered your Na trh prichádza Kelt s tradičnou 12-tkou a s novým dizajnom. | VKOCKE.sk page and noticed you could have a lot more hits. I have found that the key to running a successful website is making sure the visitors you are getting are interested in your niche. There is a company that you can get targeted traffic from and they let you try their service for free for 7 days. I managed to get over 300 targeted visitors to day to my site. Check it out here: http://esyok.com/shirt/b9

  • <cite class="fn">Olivie</cite>

    Hi my name is Olivie and I just wanted to drop you a quick note here instead of calling you. I came to your Na trh prichádza Kelt s tradičnou 12-tkou a s novým dizajnom. | VKOCKE.sk page and noticed you could have a lot more visitors. I have found that the key to running a popular website is making sure the visitors you are getting are interested in your niche. There is a company that you can get targeted traffic from and they let you try the service for free for 7 days. I managed to get over 300 targeted visitors to day to my website. Visit them here: http://tf3.info/uu

Comments are closed.