Technologické inovácie v oblasti digitálnych displejov.

Samsung predstavil na ISE 2015 niekoľko inovácií.

B2B displeje spoločnosti Samsung sú prispôsobené maloobchodníkom, firmám a oblasti pohostinstiev. Ich základ tvoria tri nové špičkové technológie (Outdoor Signage, LED Signage a Video Wall) podporené vylepšenou platformou digitálneho zobrazovania. Samsung Electronics predstavil na Integrated Systems Europe (ISE) 2015, najväčšej medzinárodnej výstave B2B displejov v Európe, svoje nové podnikové zobrazovacie technológie a riešenia. Sú určené pre využitie v rôznych prostrediach vrátane maloobchodov, kancelárií a hotelov. V rámci témy „Inovácie na vyššiu úroveň“ Samsung prezentoval svoju víziu budúcnosti prostredníctvom inovatívnych produktov, ako sú vonkajšie digitálne pútače, video steny a reklamné LED displeje.

Firma sa zameriava na integrované a vizuálne zaujímavé zobrazovacie riešenia z komplexného hľadiska. Komerčné displeje zo sérií OMD a OHD SMART Signage, ktoré sú určené pre použitie vo vonkajších a krytých vonkajších priestoroch, dávajú obchodníkom možnosti, aby využívali oznámenia v rôznych podmienkach pomocou jasne viditeľných a energeticky úsporných LED BLU displejov. Samsung predstavil aj inovatívne technológie Video Wall Factory Calibration a Color Expert, ktoré zlepšujú viditeľnosť video steny vďaka pokročilému továrenskému ladeniu, špičkovému hardvéru a nástroju pre užívateľskú kalibráciu. Spolu s týmito inovatívnymi technológiami Samsung vystavil tiež displej LED Signage s 1,1mm rozstupom pixelov. Spoločne s uhlopriečkou 133 palcov ponúka nepretržité, Wide Quad High Definition (WQHD) rozlíšenie (1,5-krát viac pixelov než Full HD). Nový displej LED Signage je k dispozícii v rôznych veľkostiach a s rôznym rozlíšením, aby uspokojil potreby zákazníkov v oblasti maloobchodu, dopravy a vysielania.