V Klubovniach sa bude variť jedinečné pivo. Ľudia rozhodnú aké!

K 16 druhom piva pribudne ďalšie, varené špeciálne pre Klubovne

 

Sieť Klubovní, moderných pivární, ktoré interiérom i ponukou jedál deklarujú príslušnosť k danému miestu či regiónu, pripravuje pre svojich zákazníkov špeciálne pivo. Toto unikátne pivo budú Klubovne variť spolu so svojimi zákazníkmi a so všetkými, ktorí budú mať záujem zapojiť sa do tohto unikátneho projektu. Klubovne spúšťajú prieskum, v ktorom sa budú ľudí pýtať, aké charakteristiky či kľúčové vlastnosti by malo ich obľúbené pivo mať. „Robíme to pre našich zákazníkov. Preto sa ich pýtame, aké pivo by im najviac chutilo. Podľa ich gusta pripravíme s odborníkmi vzorky a vyberú si to svoje pivo, ktoré bude iba v Klubovni,“ prezrádza o pripravovanom origináli marketingová manažérka Tamara Pavelková zo skupiny Medusa Group.

Ľudia rozhodnú, aké pivo navaríme.
Sieť Klubovní je výnimočná dizajnom, ponukou jedál, nápojov, lokalitou jednotlivých prevádzok. Na jar budúceho roka si zákazníci pivární budú môcť, navyše, pripiť unikátnym pivom, ktoré im načapujú iba v Klubovniach. Fanúšikovia piva sa už môžu pripravovať na klubovnianský originál, a to veľmi jednoducho. Ak sa zapoja do prieskumu a prezradia, ako si predstavujú ideálne pivo, prispejú spolu s ostatnými k zdarnému výsledku. Navyše, vybraní respondenti sa môžu dostať do samotného centra diania – do pivovaru, kde sa bude mok variť, ochutnávať a rozhodovať o jeho finálnej podobe. Prieskum bude spustený od 15.12.2014 na stránkach www.klubovnackepivo.sk

Tím znalcov na slovo vzatých
Skupinu, ktorá bude vyberať naj chuť a zloženie piva, budú tvoriť skutoční milovníci zlatého moku – tí, ktorí majú pivo radi, často si ho vychutnávajú, rozumejú mu a prispejú svojím názorom do prieskumu. Ich odbornými partnermi budú skutoční pivní profesionáli, ktorí sa denne starajú o varenie pív v hurbanovskom pivovare. „Sme radi, že môžeme využiť nielen špičkové technológie a postupy pivovaru, ale najmä skúsenosti a odbornosť tamojších profesionálov, ktorí poznajú pivo naozaj z každej jeho stránky,“ dodáva Michal Riják, prevádzkový riaditeľ spoločnosti Medusa Group.

Ideme na jedno!
Okrem originálnej receptúry bude mať pivo i vlastný názov. „Chceme, aby ľudia, ktorí prídu do Klubovne, presne vedeli, ktoré pivo má v nej výnimočné miesto. Práve preto, že si jeho chuť sami vybrali. Názov originálu však nateraz ešte neprezradíme. Čo môžeme povedať už teraz je, že prvý dúšok bude mať premiéru pri otváraní štvrtej, Petržalskej, Klubovne,“ s úsmevom prezrádza Tamara Pavelková.

 

MEDUSA GROUP bola založená v roku 2003 otvorením reštaurácie Medusa v historickom centre Bratislavy. Medusa bola vôbec prvou prevádzkou, ktorá spájala kvalitnú reštauráciu, večerný podnik a kokteil bar v jednom a už v krátkom čase sa stala legendou nočného života. V tom istom roku bol vytvorený koncept samoobslužných reštaurácií PRESTO spolu so sieťou reštaurácií Al dente. K dnešnému dňu prevádzkuje skupina vyše 30 vlastných gastrozariadení v Bratislave, Viedni a v Prahe, vrátane samostatnej cateringovej divízie a komplexne zabezpečuje stravovanie pre spoločnosť Volkswagen Slovakia. MEDUSA GROUP je najväčšou gastronomickou skupinou pôsobiacou na slovenskom trhu, pre ktorú aktuálne pracuje vyše 1 000 zamestnancov. Viac info nájdete aj na www.medusagroup.sk.